Do Colexio

Concesión Proxecto Abalar

Desde este curso 2011/12, o noso colexio, pasa a integrarse dentro da rede de centros Abalar. A concesión deste Proxecto para o CEIP “A Ponte”, supón un paso máis no desenvolvemento das novas tecnoloxías, aplicadas a educación e formación dos alumnos e alumnas.

O equipo TIC quere desde estas liñas, agradecer a toda a Comunidade Educativa, a implicación e aceptación que tivo desde os primeiros momentos, para que se puidera optar a ser centro Abalar. Non sería xusto esquecernos do equipo directivo, xa que soubo crear as condicións, para que se puidesen realizar as obras de infraestrutura precisas.

Neste ano académico, será a aula de 5º de E. P. a que contará co equipamento Abalar (miniportátiles para cada un dos alumnos, encerado dixital interactivo, conexión wifi dentro da aula, portátil para o profesorado, armario de carga etc). Para o vindeiro curso incorporarase a aula de 6º, co cal xa teremos as dúas aulas do terceiro ciclo con esta dotación. Isto supón usar novos medio e tamén a posibilidade de crear contidos educativos e ter acceso ao repositorio que xa existe.

Aínda que directamente só afecta a estas dúas aulas, todo o profesorado poderá ter acceso ao manexo e recursos creados, para iso imos a facer un PFAC (proxecto de formación e asesoramento en centros) cunha duración de 50 horas, para que todos poidamos poñernos ao día, nas ferramentas Abalar, e logo lévalo a práctica diaria cos nosos alumnos.

Instalación liña ADSL nas aulas de 5º e 6º de E.P.

O colexio A Ponte de Lugo, quere estar sempre a vangarda no que se refire ao emprego das novas tecnoloxías nas aulas, por iso, facendo uso dos recursos propios, así como do traballo levado a cabo pola Dirección e profesorado implicado, ven de rematar as obras de instalación de cableado ADSL nas aulas do edificio Norte. Este feito era requisito imprescindible para que tivésemos opcións de participar no Programa Abalar. Precisamente tendo en conta o anterior, presentouse en tempo e forma a solicitude, acompañada do proxecto que se requería. Cabe dicir a este respecto que neste colexio estamos a empregar as TICs nas aulas como un medio habitual.

Xornada única

RESULTADOS DA VOTACIÓN DAS NAIS, PAIS OU TITORES LEGAIS

O día 25 de febreiro, tivo lugar a votación, para decidir se se aprobaba a xornada única de mañá, no CEIP “A Ponte”.Os resultados obtidos foron os seguintes:

Número de votantes:                           117

Votos a favor da xornada única:          96

Votos en contra da xornada única:      21

Dado que o resultado favorable superou o 58% do total do censo das nais, pais ou titores legais, enviouse a solicitude de implantación da xornada lectiva en sesión  única de mañá ao Xefe Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, para que resolva o que proceda.

Entrega de Premios

Diario Independiente de la Región de Murcia Martes, 30 de Diciembre de 2008 - 00:39 h

Principio del formulario
Final del formulario

Nacional / Mercedes Cabrera y José María Barreda entregan los Premios Nacionales de Bibliotecas Escolares15/12/2008 Fuente: Agencias | WEBMURCIA.COM ·  27 centros de toda España han sido galardonados ·  Se reconocen las mejores iniciativas para convertir las bibliotecas de los centros en espacios de fomento de la lectura y de la adquisición de habilidades de educación La Ministra de Educación, Política Social y Deporte, Mercedes Cabrera, y el presidente de la Junta de Comunidades de Castilla-La Mancha, José María Barreda, han entregado hoy en Toledo los premios Nacionales de Bibliotecas Escolares convocados en el año 2007. Estos premios, que se conceden anualmente, tienen como objetivo reconocer las mejores actuaciones desarrolladas por los centros escolares para convertir sus bibliotecas en espacios integradores de la acción educativa, en un recurso útil para el fomento de la lectura y la adquisición y desarrollo de habilidades de información. En su intervención, Mercedes Cabrera ha subrayado que los galardonados han conseguido que las bibliotecas de sus centros sean “espacios vivos y dinámicos en los que el estudiante se pueda familiarizar con la lectura y el uso de las nuevas tecnologías”. La ministra también ha destacado que los premiados han hecho que las bibliotecas “desempeñen una función esencial en el proceso de aprendizaje, que contribuyan a integrar a toda la comunidad educativa e irradien la cultura más allá de los muros del centro, y que se erijan en refugio para jóvenes lectores”. Mercedes Cabrera también ha recordado el Ministerio de Educación desarrolla desde 2005 el Plan de mejora de las Bibliotecas Escolares, cuyo objetivo es crear nuevas bibliotecas, revitalizar las ya existentes y aumentar sus fondos. Un plan en el que, hasta la fecha, el Ministerio ha invertido 52 millones de euros. Los galardones entregados hoy tienen una dotación económica de 12.000€, 9.000€ o 6.000€. A continuación se detallan las categorías y los centros ganadores en la convocatoria del año 2007: ·  Centros de Educación Infantil, Educación Primaria, Educación Especial y Educación de Personas Adultas.

Primer premio: ·  CEIP Buenos Aires, de Pinto (Madrid)

Segundos premios: CEP Ntra. Sra. De los Dolores. (Murcia). ·  CEIP A Ponte. Lugo. ·  CRA Ana de Austria. Cigales (Valladolid). ·  CEIPM Escola del Mar. Barcelona.

Terceros premios: ·  CEIP Mare Nostrum. Ceuta. ·  CEIP San Martiño. Salcedo (Pontevedra). ·  CEIP Juan XXIII. Huesca. ·  CP Ntra. Sra. del Consuelo. Logrosán (Cáceres). ·  CEIP Milladoiro. Malpica de Bergantiños (A Coruña). ·  CEIP De Pràctiques. Tarragona. ·  CP San Francisco. Los Navalmorales (Toledo).

Video sobre a entrega de premios.