Skip to Content

Pedagoxía Terapéutica

Experiencia Educativa

Presentamos a nosa experiencia con nenas/os TEA, semellante á de moitos educadores, por se pode servir de estímulo ou axuda para aqueles que estean comezando a súa andaina no mundo das persoas con autismo.                                                 

Definición de Autismo                                           

O autismo é un Trastorno Xeneralizado do desenvolvemento, que se fai evidente nos 30 primeiros meses da vida, e afecta á interacción social, comunicación e imaxinación. Tamén manifesta patróns repetitivos de conduta.

Causas

As institucións científicas internacionais, recoñecen que o autismo, débese a anomalías do sistema nervioso central, sendo o resultado de disfuncións multifactoriais do mesmo.

Prevalencia

A prevalencia do autismo incrementouse nos últimos anos, sendo de 1 cada 750 e se se inclúe todo o campo, pode chegar a afectar a 1 por cada 250 nenos. Non existen diferenzas, pois afecta indistintamente a persoas de diferentes clases sociais, nivel económico ou etnia.

Intervención

Consideramos que deberiamos facilitar aos nosos alumnos/as:

»Ambientes estruturados. Un programa efectivo que usa o ensino estruturado e o programa Teach.

»Obxectivos funcionais.

»Aprendizaxe sen fallos.

»Adaptación ás características persoais.

»Desenvolvemento de habilidades sociais.

»Utilización de sistemas alternativos de comunicación.

» Anticipación con paneis, axendas, horarios de todas as actividades do día ou de eventos    posteriores.

 

Esta introdución, así como a presentación que se engade como adxunto, débese ao traballo da mestra de P.T. do noso centro, Otilia Vázquez Mouriz.

                                                                                          Premer na imaxe

                                                                                                                                   (tarda un pouco)

 

Distribuir contido


by Dr. Radut