ABERTO O PRAZO PARA A SOLICITUDE DE BECAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Está aberto o prazo para a presentación de solicitudes de beca para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo. O prazo de presentación permanecerá aberto ata o 30 de setembro.

As solicitudes deben cumprimentarse na sede electrónica do Goberno de España, onde se xenerará un documento pdf que deberá ser imprimido e entregado no centro onde o alumnado solicitante vaia cursar os estudos no curso 2021-2022. Picando no seguinte enlace accederase ao sitio web no que se poderán facer os trámites:

Acceso ao trámite de presentación de becas para alumnado con NEAE.

No arquivo adxunto poderase descargar o documento completo de convocatoria de Becas para alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo.

CONVOCATORIA-NEAE-CURSO-2021-2022.pdf235.12 KB