BECAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Están convocadas as Axudas para Alumnado con Necesidades Específicas de Apoio Educativo, por parte do Goberno de España (Ministerio de Educación e Formación Profesional).

O prazo para solicitar as axudas vai do 8 de maio ao 20 de setembro de 2023.

Pódese consultar toda a información premendo no seguinte enlace: BECAS PARA ALUMNADO CON NEAE

DE PRIMARIA A SECUNDARIA

PRESENTACIÓN SOBRE O TRÁNSITO DA EDUCACIÓN PRIMARIA Á EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA

Pica na imaxe para ver a presentación

CONVOCATORIA DE BECAS PARA ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

Entre o 19 de maio e o 30 de setembro está aberrto o prazo para solicitar beca para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo, convocadas polo Ministerio de Educación e Formación Profesional.

Poden consultar toda a información no seguinte enlace: BECAS DE APOIO EDUCATIVO

Dende esta outra ligazón poderán acceder ao sitio da Sede Electrónica onde cumprimentar e presentar a solicitude de beca: ACCESO AO TRÁMITE PARA SOLICITUDE DE BECA PARA NEAE.

No Departamento de Orientación do Centro poden solicitar máis información e/ou a axuda necesaria para realizar os trámites da beca.

2 DE MAIO: DIA INTERNACIONAL CONTRA O ACOSO ESCOLAR

Na loita contra o acoso escolar todos e cada un dos membros da comunidade educativa temos parte de responsabilidade.

ACTUEMOS!!!

2 DE ABRIL: DÍA MUNDIAL DE CONCIENCIACIÓN SOBRE O AUTISMO

O CEIP Plurilingüe Amadeo Rodríguez Barroso súmase e participa na campaña

«Unha viaxe feliz pola vida»