Samaín e Magosto 2017

O pasado martes, 31 de Outubro, celebramos o samaín no cole. Foron moitas as actividades temáticas realizadas, en relación tanto ao Samaín como ao Magosto. Como vedes nas fotos, xogamos a xogos tradicionais e comemos castañas, todo iso con disfraces terroríficos, claro ! Ademais, desde o Equipo Tic organizamos unha gymcana terrorífica con realidade aumentada para 5º e 6º de Educación Primaria. O xogo consistíu no seguinte:

O alumnado tiña que ir atopando as pistas por distintos recunchos do Centrocoa axuda dun mapa ata dar coa mensaxe final . Como chegaban á pista? Por medio dá realidade aumentada. A través dá apliación Aurasma, unha app para descrifrar códigos con realidade aumentada axudándose das tablets, ían escaneando obxectos do Colexio. Cada obxecto estaba asociado a un vídeo onde se lles expoñía unha pregunta en relación ao Samaín ou ao Magosto. Unha vez resoltas todas as preguntas tiñan que ir ao punto base onde ou mestre/a comprobaría que completaron todo ou cuestionario. Seguidamente, tiñan que dar solución á cuestión final; a cal ten encriptada a seguinte mensaxe "BO SAMAÍN". Para chegar a dita mensaxe final tiñan que ir completando as instruccións que se lles mandaban; p.e.: escolle a 3ª letra dá solución dá pregunta nº4.

A verdade é que pasamos un día moi divertido, á par que "terrorífico". Ademais de aprender conceptos interesantes das festas típicas da nosa terra, pasamos un moi bo rato.