PDC.COÑECE O MEU CLUB. ESCOLAS LUIS CALVO SANZ- BERGANTIÑOS F.C

Resultado de imagen de escolas luis calvo sanz

Dentro das actividades do programa Xogade integrado no PDC (Proxecto deportivo de centro), englobado no Plan Proxecta,está a actividade “Coñece o meu club”.

Esta actividade ten unha dobre intención, por un lado, que os clubs crezan fomentando o deporte de base e por outro, preténdeselles facilitar aos escolares o coñecemento dos recursos deportivos dispoñibles na súa poboación, ofrecer- lles unha alternativa de ocupación para o seu tempo de ocio e fomentar a práctica de actividade física da nosa poboación escolar, colaborar na consecución de hábitos cada vez máis activos.

Mañá, visítannos as "Escolas Luis Calvo Sanz" e o Bergantiños F.C para facer unha presentación ao alumnado de 5º e 6º de E.Primaria do seu deporte, explicar o funcionamento do club (localización, horarios de adestramento, competicións...)