RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2013/14

30/05/2013 10:31
Etc/GMT+1

Vistas as reclamacións presentadas ante o Consello Escolar deste colexio e revisadas as puntuacións correspondentes, procédese con data 30 de maio de 2013 a publicar a listaxe definitiva de alumnado admitido e non admitido* para o vindeiro curso 2013/14.

Contra esta resolución definitiva as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da xefatura territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte ao da súa publicación.

*Aqueles alumn@s que non foran admitid@s neste centro deberán esperar á adxudicación subsidiaria da comisión de escolarización de Carballo. O resultado desa adxudicación publicarase nos taboleiros do centro e na súa páxina web.

Para ver as listaxes pinchar nos adxuntos.

ADMITIDOS 4º E.I..pdf50.56 KB
NON ADMITIDOS 4º E.I..pdf49.75 KB