17 DE MAIO DÍA DAS LETRAS GALEGAS

Hoxe, 17 de maio, celébrase o DÍA DAS LETRAS GALEGAS e no noso colexio durante as últimas semanas realizamos moitas actividades relacionadas co autor homenaxeado deste ano Florencio Delgado Gurriarán e coa defensa da nosa lingua.

Nos seguintes vídeos poderedes ver algunhas destas actividades (pinchade nas imaxes ou o texto) como son:

- O recitado de poemas do autor realizados polas distintas clases do centro.

1ºEP: LIORTA

2ºEP: ANDAN OS PAXAROS...

3ºEP: IN VINO VERITAS

MUIÑADA

4ºEP: AÍ VÉN O MAIO

5ºEP: ROMANZO DA TERRA DOENTE

6ºEP: GRORIA DA MIÑA TERRA

- O alumnado do centro realizando actividades sobre o autor homenaxeado.
No seguinte vídeo poderedes visualizar un pequeno resumo dalgunhas das actividades que se levaron a cabo nas distintas aulas do centro. (música: Medomedá. Tú y tu tutú)

- O vídeo resume da V Carreira pola Lingua.(música: Muiñeira de Limiñoa. Xabier Díaz e Adufeiras de Salitre. Radio Cos. Sete Cuncas)

Este ano o tempo acompañounos polo que puidemos celebrar a nosa carreira por todo o alto. O alumnado de educación infantil realizou as carreiras por equipo co fin de obter as pezas do crebacabezas do autor Florencio Delgado Gurriarán e o alumnado de primaria, organizados por ciclos e por equipos, realizaron as carreiras para conseguir as pezas do crebacabezas do poema (do autor homenaxeado) traballado en cada aula. Foi moi emocionante xa que o alumnado puido compartir a experiencia e colaborar na realización da actividade!!!! Regalouse a cada participante un lapis co lema "A CRISTINA GALEGO"

Para finalizar tivemos a sorte de contar coa presenza das pandeireteiras de Anxeriz que viñeron tocar e cantar para nós!!!! En resume, viviuse unha fantástica xornada festiva para celebrar e reivindicar AS LETRAS GALEGAS como se merece!!!!

Ademais o alumnado de 5º de educación primaria da man da nosa mestra de educación artística Malena, levou a cabo unha recollida de cancións tradicionais. O resultado non pode ser máis fantástico. Deixámosvos co vídeo para compartir con vós as cancións que recompilaron coa colaboración de familiares, veciños e amigos das familias. Motísimas grazas a todas e a todas!!!!

Liorta.mp45.29 MB
Andan os paxaros....mp46.09 MB