RESOLUCIÓN DEFINITIVA DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O VINDEIRO CURSO 2010/11

13/05/2010 21:22
Etc/GMT+1

Esta resolución definitiva na admisión do alumnado ditada polo consello escolar do Ceip. A Cristina poderá ser obxecto de recurso de alzada ante a titular do departamento territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria, no prazo dun mes contado desde o día seguinte ao da súa publicación.

Os alumnos/as non admitidos nesta 1ª  fase, pasarán á Comisión de Escolarización, que determinará o Centro no que se escolaricen . Antes do inicio da fase de matricula a Comisión de Escolarización asignará as vacantes.

As prazas reservadas para "Necesidades Educativas Especiais", de non cubrirse por este réxime, pasarán aos alumnos que quedaron excluídos según os criterios de puntuación e preferencias manifestados.

Do 20 ao 30 de Xuño formalizarase a matrícula para o alumnado de educación infantil e primaria. Se finalizado o prazo de matrícula, non se formalizase esta, decaerá o dereito á praza obtida.

EDUCACIÓN INFANTIL 3 ANOS.pdf68.71 KB
EDUCACIÓN INFANTIL 4 ANOS.pdf60.93 KB