OS CRISTINATREIROS FINALISTAS DO XX CONCURSO ESCOLAR DE TEATRO LIDO “XOSÉ MANUEL EIRÍS”.

O grupo os Cristinatreiros(integrado por alumnos/as de 3º de E.Primaria) do noso centro foi seleccionado como finalista do XX Concurso escolar de teatro lido “Xosé Manuel Eirís”.

Onte estiveron nas instalacións de Radio Voz gravando a súa obra " O conto dos sete medos"

O próximo xoves 11 de Novembro poderedes escoitalos ás 13.45 horas en Radio Voz- Bergantiños.

Non volo perdades!

Nos próximos días o xurado  reunirase de novo para seleccionar a orde dos premiados, patrocinados pola Libraría Brañas, que serán entregados o domingo 14 de novembro ás 18 horas no auditorio do pazo da Cultura.

Neste acto, os/as gañadores/as volverán a realizar a lectura dramatizada da súa obra para todo o público asistente.

Parabéns a Carmen, Paula,Lucía, Luna, Julia,Ana, Ross,Roque e a súa titora Maica, polo premio e o voso excelente traballo.

NOTICIA EN LA VOZ DE GALICIA-BERGANTIÑOS

Conto dos sete medos final.mp442.48 MB