SEMANA DAS LETRAS GALEGAS 2020

Un ano máis atopámonos na semana máis significativa para todos os galegos e galegas, é dicir, a

SEMANA DAS LETRAS GALEGAS, data na que conmemoramos a nosa lingua galega, e como non, a unha figura literaria destacada, este ano Carballo Calero.

Aínda que este ano sexa dun xeito diferente, dende as nosas casas, non queremos deixar de celebrar un data tan importante. Para iso, ao longo desta semana iremos publicando gran variedade de actividades interactivas e recursos, para que dalgún xeito poidades achegarvos e aprender máis sobre esta celebración, así como en concreto do seu autor.

Para comezar, queremos deixarvos un conto de Carballo Calero “AS PITAS BAIXO A CHOIVA” que gravou para todos e todas Ana, nai de Adrián Bustelo de 2º de Educación Primaria.

Moitas grazas Ana pola vosa participación. Agardamos que desfrutedes co seu conto!!! Pinchade sobre a imaxe

Ademais, se queredes ver un pouquiño máis sobre este conto, deixámosvos varios recursos facilitados polas COORDINADORAS DE EQUIPAS DE NORMALIZACIÓN LINGÜÍSTICA DE FERROLTERRA nos que atoparedes o conto en pdf, a música e unha pequena unidade didáctica para poder facer. Se vos animades pinchade AQUÍ.

A continuación, achegámosvos o material que o SEMINARIO GALÁN pon a disposición dos centros e o alumnado. Pinchade en cada unha das imaxes para acceder ás actividades interactivas e a biografía. Aparecerán distribuídas por cursos, seleccionade a que vos corresponde!!!

-Biografía para o alumnado de Educación Infantil

- Actividades interactivas alumnado 4º Educación Infantil