VII Concurso de Grupos de Teatro Clásico Grecolatino no ámbito da Ensinanza Secundaria para o curso escolar 2011/2012
Enviado por juliatabo a Mér, 28/03/2012 - 12:38Anunciase a convocatoria, en réxime de concorrencia competitiva, dos premios correspondentes ao VII Concurso de Grupos de Teatro Clásico Grecolatino para o curso escolar 2011/2012, co fin de estimular e recoñecer o esforzo dos grupos de Teatro Clásico Grecolatino de centros docentes e grupos de teatro escolares para difundir a lectura e representación teatral das obras clásicas grecolatinas, os valores do mundo clásico e a súa vixencia no mundo actual.
Modalidades:
- Modalidade A: Destinada á montaxe e representación de obras teatrais da tradición clásica grega e latina, con proceso de selección e posterior actuación dos grupos finalistas. Esta modalidade terá dúas categorías: traxedia grega/latina ou comedia grega e comedia latina.
- Modalidade B: Destinada á promoción da cultura e do teatro clásico entre alumnado de Educación Secundaria Obrigatoria mediante a montaxe de representacións breves, orixinais ou adaptadas, de fábulas, textos dramáticos, mitolóxicos ou históricos.
Premios:
- Modalidade A:
- Primeiro Premio na categoría de traxedia grega/latina ou comedia grega: 8.000 euros.
- Primeiro Premio na categoría de comedia latina: 6.000 euros.
O xurado poderá conceder «Mencións especiais» ao grupo, actor/actriz, dirección ou montaxe se o estimara oportuno.
- Modalidade B:
- Primeiro clasificado: 2.000 euros.
- Segundo clasificado: 1.500 euros.
Participantes:
Poderán participar neste concurso:
- Modalidade A: Todos os grupos de teatro nos que só actúe alumnado matriculado en Educación Secundaria Obrigatoria, Bacharelato e Formación Profesional e Ensinanzas Artísticas Profesionais tanto de centros públicos como privados.
- Modalidade B: Poderá participar unicamente alumnado matriculado en Educación Secundaria Obrigatoria tanto de centros públicos como privados.
O prazo para a presentación das solicitudes finalizará ás 18 horas do 28 de xuño de 2012.
File:
Ensinanza:
Sección: