Título node Learning object

Calendario científico escolar 2023
Ven, 20/01/2023 - 08:31
Calendario científico escolar 2023

O calendario científico escolar é unha iniciativa do CSIC e está financiado por FECYT a través da Convocatoria de axudas para o fomento da cultura científica, tecnolóxica e da innovación. Este calendario recolle un aniversario científico ou tecnolóxico para cada día do ano co obxectivo de fomentar a cultura científica nos centros educativos e poñer ao dispor do alumnado modelos referentes próximos que promovan as vocacións STEM.

Conta cunha guía didáctica complementaria para o aproveitamento transversal do calendario nas clases e está dispoñible con acceso aberto en varios idiomas.

Os ficheiros poden descargarse en formato compatible con impresión caseira e en formato accesible para a súa entrega mediante sintetizadores de voz, lectores de pantalla, liñas braille, etc.

Calendario Científico escolar 2023

Dispoñible en varias linguas diferentes:

Máis información premendo nesta ligazón.