Título node Learning object

Concurso fotografía Portavoz Europa
Ven, 08/04/2022 - 11:10
Concurso fotografía Portavoz Europa

Portavoz Europa é un proxecto educativo e cultural a través dun concurso de fotografía que ten como obxectivo promover o plurilingüismo e a diversidade cultural dando voz aos mozos europeos de España, Italia, Portugal e República Checa.

O alumnado reflexionará sobre a construción de Europa, baseado no intercambio de experiencias e de referencias comúns. Como construír unha sociedade a escala europea? Como compartir os valores europeos que nos permiten vivir xuntos? O diálogo intercultural a través dos idiomas e a fotografía en particular, permite un mellor coñecemento do outro e participa plenamente na creación do espazo europeo de Educación e da cidadanía.
Poderá participar calquera alumno/a de francés de 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato e grao medio, teniendo en cuenta que o concurso galardoará de modo especial a mellor expresión artística sobre o tema: Construír Europa?. A datas de participación son entre o 4 de abril e o 9 de maio.

Os participantes ao concurso presentarán unha única fotografía, realizada cun teléfono móbil e que non sexa un selfie. Cada alumno enviará a súa fotografía acompañada por un pé de foto en 5 idiomas (incluíndo o francés) para valorar o plurilingüismo, os idiomas que se aprenden na aula pero tamén os da familia.

Todos os proxectos estarán colgados en liña e estarán accesibles ao público durante todo o certame.
As mellores fotos exhibiranse nunha exposición itinerante. Outorgaranse premios ás producións máis logradas e orixinais: libro, teléfonos móbiles, unha estancia lingüística.

Toda a información e as bases do concurso están dispoñible aqui https://concursoportavoz.org/