Título node Learning object

Proxecto UNA ESCUELA PARA TOD@S: inclusión educativa de alumn@s con Síndrome de Down e/ou discapacidade intelectual
Lun, 28/11/2016 - 12:25
Logo Down Galicia

Que é

O Proxecto "UNA ESCUELA PARA TOD@S: inclusión educativa de alumn@s con Síndrome de Down e/ou discapacidade intelectual" foi presentado á convocatoria “Tu proyecto. Nuestro proyecto” de Honda.

Obxectivo

O obxectivo do proxecto é promover e facilitar a inclusión escolar do alumnado coa síndrome de Down e/ou discapacidade intelectual na escola ordinaria.

Para chegar á fase final, o proxecto debe quedar entre os 10 proxectos máis votados, pero aínda non se acadaron os votos suficientes.

Para votar

Se desexas apoiar o proxecto os pasos para votar son os seguintes:

1º paso: clicar na ligazón http://www.hondatuproyectonuestroproyecto.com/sumate_detalle.php?id=235

2º paso: clicar no recadro "SÚMATE" (que aparece en amarelo), no lado dereito da páxina

3º paso: cumprimentar cos teus datos e pinchar en "ENVIAR" (pódese realizar un voto por cada dirección de correo electrónico diferente)

4º paso: será enviado ao teu correo electrónico unha ligazón. Súmate ao noso proxecto clicando en "APROBAR"

Se ademais de sumarte ti, consideras de interese difundir a nosa iniciativa entre os teus contactos, estaremos moi agradecidos.

Prazo

O prazo para votar remata ás 15:00h do 09 de xaneiro de 2017.