Título node Learning object

Actividades de Scratch para escolares e formadores
Lun, 03/10/2016 - 14:30
Logo de Scratch

O Colexio Profesional de Enxeñaría Técnica en Informática (CPETIG), en colaboración coa Amtega, convoca unha nova edición de cursos de formación en Scratch, dirixida por unha parte ao profesorado e por outra ao alumnado, co obxectivo de difundir os valores da programación informática na comunidade escolar.

Esta nova fase da iniciativa, posta en marcha polo CPETIG hai tres anos, pretende ampliar o número de escolares de Galicia que acceden ao coñecemento da programación informática como ferramenta didáctica, para o que resulta necesario contar cun maior número de formadores especializados en Scratch.

Para iso, o CPETIG convoca tres cursos no mes de outubro, que terán lugar o día 7 en Vigo, o día 8 en Ourense e o día 15 en Santiago.

Máis información na ligazón aportada.