Relación provisional dos centros seleccionados, suplentes e excluídos dependentes da consellería para participar en actividades de inmersión lingüística en inglés dirixidas ao alumnado de sexto curso de educación primaria e de ESO

Xov, 16/10/2014 - 16:20

Xúntanse a relación provisional dos centros seleccionados, os centros suplentes e os centros excluídos para participar no programa de Inmersión Lingüística en Inglés  ao abeiro da Resolución do 10 de xuño de 2014 pola que se regula a convocatoria e a selección de centros docentes dependentes desta consellería para participar en actividades de inmersión lingüística en inglés dirixidas ao alumnado de sexto curso de educación primaria e de educación secundaria obrigatoria.

O lugar onde se realizará a inmersión lingüística do alumnado seleccionado será nos Peares, Ourense.

O prazo de reclamación é de cinco días naturais a partir do día seguinte desta publicación.

NOTA: Por mor dunha maior axilidade na xestión, poden adiantar as posibles alegacións e/ou renuncias por correo electrónico ao enderezo: asesoria.linguasestranxeiras@edu.xunta.es ou por fax ao número 981.54.65.50. O que non exclúe facelo oficialmente co selo de rexistro de envío ou correo postal.