O1301019 Achegas das novas aplicacións dixitais ás linguas estranxeiras
Esta actividade celebrarase no CFR de Ourense do 3 de febreiro ata o 26 do mesmo mes, en horario de 18 a 21 horas.
Lun, 27/01/2014 - 10:47
Contidos por sesións:
1.- Introdución aos contidos do curso: concepto de ferramentas 2.0
- Ferramentas de autor, PLE e Mobile Learning.
- Creación dunha conta en Gmail.
- Plataformas de blog: Wordpress e Blogger. Características.
- Creación dun blog en Blogger.
- Configuración do blog: fondos, menús, gagdets…
- Creación de entradas: código html, incrustación a través de código embed, imaxes.
- Ferramentas de Google
2.- Voki: creación de avatares.
- Popplet: creación de liñas de tempo, PLE, mapas conceptuais.
- Glogster: creación de murais dixitais.
- PixTon: viñeta animada.
- Slideshare: presentacións.
- Issuu: revistas.
- Wordle / Tagxedo: nubes de palabras.
- Kizoa: creación de diapositivas, collage, retoques.
- Aplicacións móviles: CamScanner,Quizlet, Goggles, …
3.- Da zona de confort á zona de aprendizaxe: reflexión.
- Vocaroo: creación de podcast.
- Lyricstraining: exercicios de escoita sobre cancións.
- Soundcloud: repositorio de podcasts.
- Audacity: ferramenta de audio para PC.
- Aplicacións móbiles: TinyVox, Podomatic, Shazam, Sounds.
- Curación de contidos: Scoop It, Pinterest.
4.- Youtube: edición de vídeo, listas de reprodución, subscrición …
- Vídeos interesantes para aula de lingua estranxeira.
- Blubbr: creación de quizzes sobre vídeo.
- DotSub: creación de subtítulos.
- Windows Movie Maker: ferramenta de vídeo para PC.
- Aplicacións móbiles: Trimmer.
5.- SmartNotebook: deseño de actividades, galerías, exemplos.
- Elaboración de contos con SmartNotebook.
- SmartExchange.
6.- Edmodo: Red social para o profesorado.
- Dropbox: disco duro virtual. Compartir documentos e arquivos.
- LIM: Creación de actividades. Exportación e publicación en blog
7 e 8.- Moodle na clase de linguas estranxeiras
Relatores:
María Isabel Blanco Pumar
Alejandro González Quintana
Coordinadora:
Carmen Calleja Lameiras (Asesora de formación)