Información xeral

Sorteo cesta de Nadal

A cesta será entregada o próximo venres 29 de decembro nas oficinas do instituto en horario de mañá.

Se vostede posúe a rifa gañadora e non pode acudir ao centro ese día pregámoslle nos indique, empregando o correo do centro ou chamada telefónica, outro momento para facerlle entrega da mesma. Grazas pola colaboración co noso alumnado.

ies.virxedomar.noia@edu.xunta.gal

Guía de mediación parental

Presentámosvos a guía de mediación parental creada polo INCIBE e traducida ao galego por compañeiros/as do IES Aquis Celenis. Trátase dun documento que pode axudar a xestionar o uso do móbil e outros dispositivos no ámbito familiar. Nos documentos adxuntos atoparedes diferentes modelos de pactos familiares relacionados con esta guía. Agardamos que vos guste e poidades sacarlle partido.

Calendario escolar 2023/24

Facendo clic na imaxe poderán ver o calendario escolar 2023/2024 do noso centro.

REUNIÓN FAMILIAS-PROFESORADO

Estimadas familias: Iniciado o curso lectivo 2023-2024, dende o IES Virxe do Mar, convocamos aos pais/nais ou titores legais do alumnado a unha reunión-presentación cos/as titores/as que terá lugar o vindeiro luns día 25 de setembro.Para ver o horario do grupo da súa filla/o faga clic na imaxe ou no arquivo adxunto.