Tecnoloxía

Membros do departamento

• Miriam López González
  • Manuel Emilio Regueira Núñez
  • Felipe Roget Salgado (Xefe de Departamento)

Programacións didácticas curso 23/24

Programacións didácticas das materias asignadas ao departamento de Tecnoloxía dacordo coa LOMLOE.

Competición de robots

Un ano máis, a competición de robots do alumnado de Tecnoloxía de 2º ESO foi todo un éxito. Durante as últimas semanas do curso, rapaces e rapazas de guiados polo profesor Emilio Regueira traballaron moito no chasis, mecánica, sistemas eléctricos e decoración do robot para chegar a tempo ao día de hoxe. Moitos parabéns a profe e alumnado polo resultado!

Pincha na imaxe para ver máis fotos.

Materias optativas do departamento

Nesta entrada podedes consultar as presentacións dalgunhas das materias optativas que ofertamos no departamento de Tecnoloxía. Antes de facer a matrícula, cómpre estar ben informado. E se tedes calquera dúbida, non teñades o menor reparo en preguntarlle a Miriam, Emilio ou Felipe.

Pista de adestramento de robots

Coa colaboración do alumnado de Tecnoloxía e Enxeñaría de 1º Bacharelato montamos a primeira pista de adestramento de robots do Polo. Ten un deseño pensado para realizar distintos tipos de probas: precisión, persecución, barrendeiro... Agardamos sacarlle moito partido a partir do vindeiro curso.

Cociñas solares

O alumnado de Tecnoloxía de 4º ESO do IES Virxe do Mar estivo estes días montando unhas cociñas solares do modelo Fun-Panel, para demostrar como podemos cociñar aproveitando de xeito eficiente a enerxía solar. E non só cociñar, senón tamén potabilizar auga, o que pode ser moi importante en zonas de catástrofe por exemplo. Ademais de construír estas cociñas que se ven na imaxe, tamén traballaron na montaxe e programación dun indicador de temperatura para o recipiente que contén os alimentos. Como proba inicial, fixemos unha mazá asada en pouco máis de 1 hora con resultados razoablemente bos.