Skip to Content

Blogue de feliperoget

Programacións didácticas curso 23/24

Programacións didácticas das materias asignadas ao departamento de Tecnoloxía dacordo coa LOMLOE. 

 

Cociñas solares

O alumnado de Tecnoloxía de 4º ESO do IES Virxe do Mar estivo estes días montando unhas cociñas solares do modelo Fun-Panel, para demostrar como podemos cociñar aproveitando de xeito eficiente a enerxía solar. E non só cociñar, senón tamén potabilizar auga, o que pode ser moi importante en zonas de catástrofe por exemplo. Ademais de construír estas cociñas que se ven na imaxe, tamén traballaron na montaxe e programación dun indicador de temperatura para o recipiente que contén os alimentos. Como proba inicial, fixemos unha mazá asada en pouco máis de 1 hora con resultados razoablemente bos. 

 

 

 

 

Rotulación de camisetas

Andamos estes días facendo probas de rotulación sobre textil. Como primeiro exemplo, unha camiseta para o staff do Polo Creativo do IES Virxe do Mar.

 

Brazo robótico

Dúas alumnas de 2º Bacharelato, Sara e María, están realizando a montaxe e programación dun brazo robótico incluído na dotación dos Polos Creativos. Andamos estes días coas primeiras probas. Aínda que vos pareza algo inquedante, non vos preocupedes, de momento é inofensivo.

 

Chapas para o 1º Concurso de Ciberseguridade

Con motivo da Semana Cultural do instituto, o profesor Nacho Rodiño organizou o 1º Concurso de Ciberseguridade do IES Virxe do Mar, para o alumnado de 1º ESO. Para recoñecer aos gañadores e agasallar a todos os participantes deseñáronse estas chapas conmemorativas.

Montaxe dun contador dixital

Xa na recta final do curso, o alumnado de 2º Bacharelato montou este circuíto contador dixital, que está formado por: un chip 555 para producir o sinal de reloxo, un contador binario de 4 bits, un decodificador BCD-7 segmentos, e un display (que non funciona moi ben...). No vídeo pode verse o reconto en binario (mediante unha serie de 4 leds) e a representación en decimal no display, no que lamentablemente falla un dos leds, impedindo a representación completa dos números.

 

 

Distribuir contido


by Dr. Radut