Outros enlaces de interese

RECURSOS EDUCATIVOS

Recursos (1)

Programa do Ministerio de Educación para a integración das tecnoloxías de información na escola. Nesta páxina podedes atopar gran cantidade de recursos educativos clasificados por idades e/ou por materias.

Recursos (2)

Máis recursos do Ministerio de Educación.

Preguntoiro

Test con preguntas de arte, bioloxía, etnografía, historia, lingua, literatura, refráns e xeografía. Pódese xogar en solitario ou contra un máximo de tres compañeiros.

Técnicas de estudo

Técnicas de estudo, entendidas dun xeito amplo. Dirixida a alumnos/as de Secundaria e Bacharelato, tamén pode ser de utilidade para outros niveis educativos ou para pais e profesores.

Banco de imaxes

Banco de imaxes libres do Ministerio de Educación.

ENCICLOPEDIAS

Galipedia

Versión en galego da Wikipedia, un proxecto internacional feito por voluntarios co propósito de crear unha enciclopedia libre, accesible, colaborativa e gratuíta en moitos idiomas. Podemos empregala para buscar información ou ben para contribuír ao desenvolvemento do proxecto creando novas entradas e ampliando ou corrixindo as existentes.

Enciclopedia libre, colaborativa e gratuíta.

Enciclopedia Libre Universal en Español

Outra enciclopedia libre, colaborativa e gratuíta.

OUTROS

Ferramentas informáticas

Banco de ferramentas informáticas en galego

Toponimia

Consulta de topónimos de Galicia. Ferramenta feita pola Universidade de Vigo.