BENVIDOS AO ESPAZO WEB DO IES VALLE INCLÁN

Recreación da fachada do Instituto, de Isidro Cortizo, a partir dun linóleo feito por ex-alumnos de 4º da ESO (fachada de outono)

Entra virtualmente ao Paraninfo do Instituto. Animación feita por ex-alumnos de 4º ESO

VIII CONCURSO DE FELICITACIÓNS DE NADAL

Pica na imaxe para ver as bases do VIII Concurso de Felicitacións de Nadal organizado polo Equipo de Dinamización da Lingua Galega en colaboración co departamento de Debuxo. O prazo de entrega remata este venres 3 de Decembro.

O IES VALLE INCLÁN DOA 1.321 QUILOS DE COMIDA AO BANCO DE ALIMENTOS

O IES Valle Inclán colaborou co Banco de Alimentos na recollida de produtos para a campaña de nadal 2021-2022. O alumnado participou activamente e acadaronse 1.321,40 quilos de comida para a súa doazón.

Para fomentar a participación organizouse o concurso Dando, gañamos, no que computáronse as entregas dos grupos do Instituto, incluído adultos e a Sección da Escola Oficial de Idiomas. Cada día, actualizábanse a posición dos grupos nun gráfico de recollida situado no hall do Centro. O vencedor foi o grupo 1ºESO C que recibiu o seu diploma das mans de José Luis Doval, o responsable de Banco de Alimentos na cidade.

Pica nesta ligazón "Os alumnos do IES Valle Inclán campións en solidariedade" para ver o artigo publicado no Diario de Pontevedra, na primeira imaxe para ver a noticia publicada na edición dixital da Voz de Galicia e na segunda para ver máis fotografías.

Noraboa a tod@s pola participación.

INFORMACIÓN PROCESO DE ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Tedes toda a información sobre o proceso de renovación parcial do Consello Escolar do IES Valle Inclán no taboleiro do Centro.

RESUMO DA CONVOCATORIA POLA QUE SE REGULA A DISTRIBUCIÓN DE MÁSCARAS PARA O CURSO 2021/2022 AO ALUMNADO DE ESO

Ao picar na imaxe tedes un resumo da convocatoria publicada no DOG pola que se regula a distribución de máscaras no curso 2021/2022 ao alumnado de ESO.

Orde completa publicada no DOG

O ALUMNO DE 1º DE BACHARELATO IGNACIO LÓPEZ SUÁREZ PREMIO EXTRAORDINARIO DE ESO AO RENDEMENTO ACADÉMICO

O alumno de 1º de Bacharelato Ignacio López Suárez acadou o Premio Extraordinario de Educación Secundaria Obrigatoria ao rendemento académico. Pica na ligazón para ver o nome dos premiados e na fotografía para ver o artigo publicado na edición dixital do Diario de Pontevedra. Parabéns e noraboa, Ignacio.

Orde DOG luns 8 de Novembro

HORARIOS E PROFESORADO CURSO 2021-2022

Pica nas seguintes ligazóns para ver os horarios e o profesorado de todos os grupos do curso 2021-2022.

Horarios grupos ESO 2021-2022

Horarios grupos Bacharelato 2021-2022

Horarios grupos Bacharelato de adultos 2021-2022

Esta información estará disponible ao longo de todo o curso na barra lateral esquerda no apartado de Xefatura de Estudos.

XORNADAS DE ATLETISMO DA MAN DA SOCIEDADE GIMNÁSTICA DE PONTEVEDRA

Da man da Sociedade Gimnástica de Pontevedra  durante os día 5 e 6 do mes de outubro desenvolvéronse no instituto unhas Xornadas de atletismo para dar a coñecer este deporte ao alumnado de 2º de ESO.

As xornadas foron dirixidas polos atletas e adestradores Victor Riobó e Joao Ribeiro, con moi boa acollida por parte do alumnado.

Pica na imaxe para ver máis fotografías

CALENDARIO DOS EXAMES DE PENDENTES DO CURSO 2021-2022

Picade nas ligazóns para ver todas as datas dos exames de pendentes de ESO e Bacharelato do curso 2021-2022.

Calendario de exames de pendentes de ESO

Calendario de exames de pendentes de Bacharelato

FORMULARIO DE INSCRICIÓN NA ANPA

Pica na imaxe para ver ou descargar o formulario de inscrición na ANPA do IES Valle Inclán.

EXPOSICIÓN CANTÁMOLA EN GALEGO NO CENTRO

Dende a semana pasada e ata o 3 de novembro temos no vestíbulo do Instituto e no corredor de acceso á biblioteca a exposición CantáMola en galego que foi patrocinada polo Concello de Pontevedra. Para ter máis información da exposición (catálogo, selección de vídeos e cancións,...) picade na imaxe inferior.

TITORIAL DE UTILIZACIÓN DA AULA VIRTUAL PARA O ALUMNADO

Pica na imaxe para ver ou descargar o titorial de uso da aula virtual para o alumnado. Nel se explica como entrar na aula, como ver os contidos, enviar tarefas, convertir unha foto nun pdf, participar nos foros ou enviar mensaxes.

CONVOCATORIA DA ANPA DO IES VALLE INCLÁN

Pica na ligazón para ver a convocatoria da ANPA do IES Valle Inclán do 25 de outubro de 2021.

Convocatoria ANPA

PAULA DOMÍNGUEZ BARREIRO PREMIO EXTRAORDINARIO DE BACHARELATO 2020-2021

A alumna de 2º de Bacharelato no curso 2020/2021 Paula Domínguez Barreiro é un dos catro Premios Extraordinarios de Bacharelato que se obtiveron na provincia de Pontevedra. Parabéns a Paula e moita sorte na etapa universitaria que agora comeza. Pica na imaxe para ver o artigo publicado na edición dixital do Diario de Pontevedra.

XINCANA EDUCATIVA: EMPRENDEMENTO E STARTUPS

Este venres 24 de setembro alumnado de 1º e de 4º de ESO participou nunha xincana educativa para promover o emprendemento e as startups dentro do evento de emprendedores referente do noroeste peninsular. Pica na imaxe para ver máis fotografías.