Febreiro 2017

Lectura e Lingua comezan por L

profesor vegliota

cronica cornica

Dúas novelas moi acaídas para conmemorar lendo o Día Internacional da Lingua Materna.

O profesor de vegliota de Manuel Veiga ("unha proposta que nos achega a conceptos como identidade, resistencia ou asimilación coa lingua como obxecto de reflexión", en palabras de Ramón Nicolás)

Crónica Córnica de Francisco Coimbra ( “Falarmos é condición sine qua non para sermos” a partir desta premisa técese unha orixinal narración a favor dos dereitos lingüísticos identitarios dos pobos)

Irmandados pola Lingua Materna

"La discreta enamorada"

Hoxe no cine Salesianos de Vigo asistimos á representación de "La discreta enamorada" de Lope.

Se queres repasar a lectura da obra, despois de vela representada, preme aquí

La discreta enamorada de Lope de Vega from Factoría Teatro on Vimeo.

Lembrando a Guerra Civil, Sementando a Paz (80 aniversario do inicio da Guerra 1936-1939)

letreiro

Podedes participar dun xeito activo na exposición que exhibimos no Salón de Actos guiándovos e cumprimentando este cuestionario. Moitas grazas pola vosa atención.

mesa 1

macuto

X Concurso San Valentín

amor arteA arte no Amor

• É o amor unha arte?
  • Que artes potencian o amor?
  • Que foi primeiro: as artes ou o amor?

Escribe un texto que dea resposta a algunha destas preguntas aténdote as seguintes bases:

1. PARTICIPANTES: O concurso está aberto a todos os alumnos e alumnas do centro, de forma individual.

2. Os/As participantes deberán presentar os seus traballos (narracións, poemas, teatro, cartas...) escritos a ordenador ou con letra lexible, en calquera das linguas estudadas no centro.

3. Modelo e tamaño de letra: Arial ou similar, 12. Espazamento: 1,5

4. Os traballos presentaranse baixo pseudónimo. Nun sobre adxunto pechado, co propio pseudónimo no exterior, incluiranse os datos do participante: apelidos, nome, curso e grupo.

5. A súa extensión non poderá exceder cinco DIN A4 (folios) polas dúas caras.

6. PRAZO E LUGAR DE PRESENTACIÓN: do martes, 14 de febreiro ao martes 2 de maio de 2017, ámbolos dous inclusive. Os traballos presentaranse na Biblioteca do IES durante os recreos dentro do prazo citado e serán recollidos polo profesorado de garda na Biblioteca.

7. XURADO: O xurado cualificador estará integrado por membros representantes do equipo directivo, dos Departamentos de Linguas e do equipo de Biblioteca.

8. PREMIOS: haberá suculentos premios para os mellores traballos.

9. Os traballos premiados quedarán depositados no Instituto e publicaranse en formato impreso e dixital.

10. A participación no Concurso supón a aceptación das presentes bases.

Anímate e participa!

Cantando ao amor con Bob Dylan