conmemoracións

Polas xeografías da discapacidade

Aproveitamos este 3 de decembro para reflexionar, concienciármonos e experimentarmos en propia carne o calvario que moitas veces aturan as persoas con algún tipo de discapacidade:

• teñen as instalacións do noso centro un óptimo grao de accesibilidade?
  • dispomos dos recursos axeitados?
  • satisfacemos de xeito pleno as demandas dos membros da comunidade educativa que, de xeito permanente ou puntual, viven situacións de discapacidade?,
  • como actuamos para ser un instituto e unha biblioteca inclusiva?,
  • somos quen de interpretar mensaxes pictográficas como estas?:

Ao longo da mañá, distintos grupos tentaron desentrañar eses pictogramas e cumprir as tarefas que se pedían en cada un deles, outros tentaron orientarse e cumprir misións a cegas ou deambular en cadeira de rodas e non faltaron os que follearon fondos da biblioteca ou leron textos relacionados co tema.

E como unha imaxe vale máis que mil palabras velaí un mínimo resumo en vídeo do vivido nesta xornada:

Moitas grazas a tod@s @s participantes nesta xornada desexando que tamén en todas as xornadas do ano tod@s sigamos acubillados baixo o mesmo paraugas.

Tiros á barriga!

O pasado sábado celebramos o 98 aniversario do asasinato do mártires de Sobredo, un dos lutuosos episodios da loita antiforalista.

Mais o de Sobredo non é un feito illado. A historia recolle lances similares que cómpre sacar do esquecemento.

Preme nos elementos interactivos e coñecerás un pouco mellor a nómina dos compatriotas que deixaron as súas vidas en defensa da terra.

Por todas elas e por todos eles nós hoxe berramos: Sangue e Terra!

Concurso de relatos de medo Samaín´20

Un ano máis o Equipo da Biblioteca xan ten preparado o noso

CONCURSO DE RELATOS DE SAMAÍN.

Esta vez o Protocolo Covid non nos permite facer contadas na biblioteca pero temos outros recursos: podedes crear un relato escrito e presentalo ao concurso pero... que tal si creamos relatos con:

- vídeo Tiktok

- historias con Whatsapp

- narramos a contada nun podcast

- gravamos nun vídeo da nosa propia contada

- creamos unha curtametraxe ????

Non deixes pasar esta oportunidade e divírtete creando a historia que ti queiras coa temática do Samaín.

Esperámoste na BiblioSanPaio!!! Guay

Máis información nesta presentación   ou na Biblioteca. ;)

DÍA DAS LETRAS GALEGAS: Traballo do alumnado de 1ºESO

Queredes coñecer algunhas lendas galegas?

Aquí tendes algunhas contadas (ou inventadas) polo noso alumnado de 1º da ESO. Que xentiña tan marabillosa!

Esperemos que gocedes con estas achegas desde o confinamento.

Parabéns neste día tan especial para nós!!!

FELIZ DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2020

RETO POÉTICO: 21 de marzo DÍA DA POESÍA

BiblioSanPaio non para porque pensamos que non hai mellor cousa que as neuronas se divirtanGuay, sobre todo nestes días tan estrañosIndeciso

E non todo van ser deberes e tarefas de materias sen fin porque o 21 xa está aquí, e é o DÍA DA POESÍA RisaGuiñopolo que témolo que festexar.

Velaquí un RETOPOÉTICO.Beso

Encantaríamos encher as redes de poesía e lírica e que sexamos nós os protagonistas.

Valo perder?

⛔️aburrirse!

Curtas animadas para traballar o DÍA DA MULLER

14 DE FEBREIRO: Día do amor

AMOR É RESPECTO POLOS AFECTOS, PAIXÓNS E RELACIÓNS DE TODAS AS PERSOAS QUE FORMAMOS ESTA COMUNIDADE EDUCATIVA

Navega pola presentación, responde a unhas preguntas que temos preparadas na biblioteca e gaña o teu premio.

Serás quen?