Paz

DÍA DA PAZ E DA NON VIOLENCIA 2020

O Equipo da Biblioteca do noso IES, un ano máis, preparou unha serie de actividades para conmemorar este día tan importante en todos os centros educativos: O Día da Paz e da Non Violencia.

Nesta presentación podedes ver parte (porque nunca dá para amosar todo o traballo) do que deron de si estas sesións pola Paz.

Preguntamos pola PAZ

Aproveitando a Xornada Escolar da Paz, con esta misiva, as alumnas e os alumnos de 4º da ESO queremos preguntar pola visión e as accións a prol da paz no mundo aos máximos representantes das Nacións Unidas, da política exterior da Unión Europea e aos embaixadores da Federación Rusa, de USA, da República Popular China e da República da India.

Lecturas poéticas para o 30 de xaneiro

Abre a publicación premendo na portada

No día da PAZ o noso recanto dos oradores

Hoxe, xornada escolar da PAZ, na entrada do instituto recreamos o noso particular Speakers´Corner (coma se estivésemos no Hyde Park londiniense) e non faltaron nin @s espontáne@s nin @s adestrad@s que, ao longo da mañá, ofertaron as súas reflexións, músicas, pensamentos... sobre a PAZ.

Que a choiva non converta en papel mollado os bos propósitos e as boas palabras e que a PAZ sexa a nosa permanente compañeira!

Grazas a tod@s @s participantes, @s que se deixaron ver e @s que traballaron entre bambolinas.

Cine de guerra e PAZ

As presentacións das películas do Biblioxornal 55: