ESO

Julia Varela Ruano, madriña da promoción 2023

A xornalista Julia Varela Ruano, exalumna deste centro, convertiuse o día 21 de decembro na madriña da xeración de 1º ESO.

Dende o primeiro momento en que o centro se puxo en contacto con ela para solicitar esta petición, a comunicadora manifestou a súa plena disposición e o seu interese por desenvolver o rol de madriña deste alumnado que hoxe ten 12 ou 13 anos.

O sinxelo acto consistiu nunha entusiasta acollida por parte do alumnado, que elaborou unha presentación explicando a biografía da súa madriña e os logros profesionais obtidos ao longo da súa carreira.

Pola súa parte,Julia manifestou a súa emoción por voltar ao instituto que a viu formarse e onde encamiñou os seus pasos cara a profesión que hoxe exerce, amosando a súa boa predisposición e manifestándose moi cariñosa con todos os rapaces e rapazas, contestando con paciencia infinita a todas as súas preguntas e resolvendo as dúbidas e curiosidades que lle plantexaron.

Non podemos estar máis contentos da madriña desta xeración, coa cal manteremos comunicación ao longo dos anos vindeiros para que os seus afillados e afilladas non perdan o contacto.

Moitas grazas, Julia!

Aquí deixamos unha pequena mostra do que sucedeu neste acto de amadriñamento. Os nosos recursos son moi limitados, pero queriamos compartir estes momentos.

Inscripción viaxe a Astún (alumnado de 3º ESO)

Pique no seguinte enlace para realizar a reserva da viaxe á estación de esquí de Astún, en Jaca, provincia de Huesca:

Se necesitan contactar coa empresa organizadora poden facelo a través do seguinte correo:

Hola@wastingtimecompany.com

EXPOSICIÓN PROXECTO TERRA

O alumnado de 4º ESO A e B visitou o venres 11 de marzo a exposición de Proxecto Terra organizada no Auditorio do Museo do Mar de Vigo. Os alumnos foron acompañados polos profesores  de Xeografía e Historia, Esther del Castillo e Marcos Fernández.

TEATRO EN FRANCÉS

O pasado martes 18 de xaneiro, o alumnado de Francés de 4º ESO, desfrutou da representación "Une amitié intouchable" no Teatro Salesianos de Vigo. Ata compartiron foto e risas cos actores!

OS VISITANTES DO VENRES 19 DE NOVEMBRO

Sempre é una ledicia e tamén un orgullo recibir aos antigos estudantes do centro que lembran con agarimo este espazo no que medraron.  E así sucedeu o pasado venres 19 de novembro, cando nos visitaron 2 exalumnos do IES Sánchez Cantón para compartir con nós os seus coñecementos e experiencias vitais.

Por unha banda, Luis Bará ofreceu una charla sobre memoria histórica ao alumnado de 4º ESO (presentado polo profesor Anxo González Guerra, sempre vinculado ao noso instituto), charla que  os rapaces e rapazas escoitaron con moito interese.

Por outra parte, Manuel Jabois achegouse ao noso centro para apadriñar ao alumnado de 1º ESO, e ademáis de contarlles da súa vida no instituto, contestou a todas as preguntas que eles lle fixeron.