Lingua galega e literatura

Durante o curso 2023/2024 o departamento está composto polo

seguinte profesorado:

Díaz Candán, Concepción

Díaz Muñiz, Salomé (Xefa de departamento)

Fernández Pazo, Noa

Gómez Piñeiro, María

Pesado Rodríguez, Pablo

Rial Vidal, Mª Ángeles

Vieites Rey, Mª Rocío

Ponte nas Ondas: Día Mundial da Radio

O EDLG do IES Sánchez Cantón participou o pasado 13 de febreiro na celebración do día mundial do teatro cun programa piloto sobre a figura de  Xosé Silvent e a súa personaxe principal, Barriga Verde. Na elaboración do programa participaron os alumnos e alumnas da materia de Oratoria de 3ºESO.

Pica sobre a seguinte ligazón para escoitar un dos audios do programa

ROTEIROS MEMORIA DE ELEFANTA

Roteiro con "Memoria de Elefanta"

Foi un percorrido polos espazos de Pontevedra que sufriron a represión franquista tras o golpe militar de 1936, co obxectivo de que as novas xeracións non den ao esquecemento a memoria das víctimas que sufriron a ditadura por defender a II República.

Pica no álbum para ver as fotos

Álbum: Actividades -> Roteiro memoria histórica

ENREGUÉIFATE!!

Enreguéifate

Polo interese e a participación que amosa o alumnado nas fotos parece que o obradoiro foi do seu agrado.

Álbum: Actividades -> Obradoiro de regueifas con 2º ESO

MONÓLOGOS DO MÁIS ALÁ EN CAMPOLONGO

Monólogos do Máis Alá

A visita realizouse para representar os "Monólogos do máis alá"ante o alumnado de 6º de Primaria. Estes monólogos están baseados nos contos da obra de Emma Pedreira titulada "A parte dos Anxos". As historias terroríficas que relatou o alumnado de Oratoria, dirixido polas suás profesoras Salomé Díaz e Conchi Díaz, parece que gustaron e asustaron aos máis pequenos, que atenderon con todos os seus sentidos alerta... polo que puidera pasar.

Álbum: Actividades -> Monólogos do máis alá

A NOSA MEMORIA É DIVERSA

Charla de Daniela Fernández sobre activismo LGTBI

Esta actividade, que se desenvolve en dúas quendas (6 e 13 de novembro) para o alumnado de 4ESO, enmárcase dentro Programa Pinto e Maragota do Concello de Pontevedra.

Álbum: Actividades -> Charla activismo LGTBI

QUE NON TE LÍEN! TI ELIXES

"Que non te líen, ti elixes"

Estas dúas mulleres con postos de responsabilidade en Fearmega,  ofreceron unha charla no paraninfo solicitada a "Que non te líen, ti elixes", campaña promovida pola Dirección Xeral de Relacións Laborais da Consellería de Promoción do Emprego e Igualdade.

O obxectivo desta charla, proporcionada por mulleres referentes no sector empresarial, é favorecer a orientación vocacional, libre de estereotipos, na elección de itinerarios formativos onde a presenza de mulleres é menor.

O GATIPEDRO EN CAMPOLONGO

Representación de "O Gatipedro" no CEIP Campolongo

Representárona o 31 de outubro, dez alumnos e alumnas de 4ºESO que colaboran nas actividades do EDLG e do CI. Tomaron como punto de partida o texto narrativo O Gatipedro de Jacobo Paz e adaptárono teatralmente incluíndo novas personaxes, escenarios e aventuras.

Foi unha experiencia fantástica, non só pola acollida do alumnado e profesorado do CEIP Campolongo, senón tamén porque moitos dos intérpretes volveron ao seu cole e reencontráronse cos seus profes.

Álbum: Actividades -> O Gatipedro en Campolongo

O GATIPEDRO EN CAMPOLONGO

Representación de "O Gatipedro" no CEIP Campolongo

Álbum: Actividades -> O Gatipedro en Campolongo

CONTACONTOS DE TERROR EN CAMPOLONGO

Lectura e representación de contos de terror en Campolongo

Unha pequena versión de Un ollo de vidro de Castelao e unha lenda xaponesa sobre os Gunnis constituíron a parte central da nosa posta en escea, ademais de pequenos relatos e microrrelatos que foron o deleite dun marabilloso público nun espazo terrorífico maxistralmente ambientado.

Tralos nervios iniciais, o noso alumnado non decepcionou ao auditorio. Eles e elas mesmos desfrutaron de poder compartir historias cos mociños e mociñas de 4º na súa antiga escola.

Apertas e abrazos, sorrisos e emotivos saúdos ao seu anterior profesorado completaron a sesión.

Álbum: Actividades -> Lectura de contos de terror en Campolongo