Benvidos ao IES Sánchez Cantón

IES Sánchez Cantón

ies.sanchez.canton@edu.xunta.gal

Curso 22/23

PROBAS DE ACREDITACIÓN MATERIAS PROGRESIVAS (CURSO 22/23)

As probas de acreditación dos coñecementos necesarios para matricularse en 2º Bacharelato de materias progresivas sen ter cursado a correspondente materia de 1º Bach., desenvolveránse o 2 de setembro de 2022 no seguinte horario.

VENRES, 2 DE SETEMBRO

10:00 HORAS

12:00 HORAS

Debuxo Técnico I

TIC I

Debuxo Artístico I

Tecnoloxía Industrial I

Análise Musical I

Grego I

Pódense consultar modelos destas probas nos espazos correspondentes aos departamentos didácticos.

Curso 22/23

Préstamo de libros de texto 2022/23

(solicitudes ata o 28 de xullo)

O alumnado que teña concedida a axuda para adquisición de material escolar terá dereito preferente no reparto dos libros de texto dispoñibles no centro SEN PRESENTAR ESTA SOLICITUDE. Os libros de préstamo restantes serán adxudicados por sorteo entre os solicitantes. O prazo de recepción de solicitudes a través deste formulario remata o 28 de xullo ás 13h.
O sorteo será público e celebrarase o 29 de xullo ás 11h. Ao final da mañá publicarase no cento a listaxe de adxudicación. O reparto dos libros farase durante a primeira semana do curso.

Formulario 2º ESO

Formulario 4º ESO

Fotos Graduación 2022

Compartimos enlace para ver as fotografías da Graduación 2022:

Feira da Ciencia 2022

A pasada semana, parte do alumnado do Club de Ciencia preparou unha pequena feira na que nos explicou o funcionamento e repercusión histórica dalgunhas das pezas do Museo da Ciencia.

Moitas grazas polo voso estupendo traballo e implicación durante todo o curso. Grazas tamén ao alumnado que se achegou  á exposición e así axudou a facela posible.

Pica na foto para ver o álbum

Álbum: Actividades -> Feira da Ciencia

Memoria gráfica dos Clubs de Lectura

Este vídeo é unha pequena mostra das reunións de traballo desenvolvido polos Clubs de Lectura durante este curso 2021-2022.

Herbas de San Xoán no horto escolar

“Herbiñas de San Xoán, librádeme de todo mal”

O alumnado de 1º de ESO B e o alumnado de 1º ESO C , acompañados das súas titoras visitaron esta semana o noso horto escolar para coñecelo e achegarse a recoñecer as herbas de San Xoán e a súa tradición.

A actividade consistiu nunha previa preparación en clase de lingua galega do tema “As herbas de San Xoán”, nome, utilidades e uso para a elaboración do cacho de San Xoán, maxia e tradicións na noite máxica e lecturas e refráns relacionados. Completouse coa visita ao horto onde a profesora de bioloxía Antía e os horteláns Anxo e Paco lles explicaron e amosaron cada herbiña e como recoñecela.

Tamén recolleron uns amorodos do horto que a rapazada comeu e desfrutou; algúns deles e delas xa se apuntaron para seren horteláns axudantes o vindeiro curso.

Pica na foto para ver o álbum

Álbum: Actividades -> Visita ao horto

Entrega de certificacións de nivel das probas de inglés administradas por Cambridge Assessment

O pasado martes 21 de xuño tivo lugar no noso centro a entrega de certificacións de nivel das probas  de inglés B1  Preliminary,  B2  First e  C1  Advanced administradas por Cambridge  Assessment. Estas probas realizáronse  en virtude do programa de axudas da  Consellería de Educación da Xunta de Galicia nas que se matricularon un total de 83 alumnos e alumnas do IES Sánchez Cantón de 4º da ESO e 1º e 2º de Bacharelato. Á vista dos excelentes resultados  obtidos, o noso instituto  ten a intención de participar de novo neste programa no curso 2022/23 coa fin de promover a competencia comunicativa en inglés do noso alumnado. Parabéns a todo o alumnado participante.

Datas e horario para a recollida de libros de préstamo

Os libros de texto que foron prestados polo banco de libros este curso 2021/2022, serán recollidos os días referidos no cadro seguinte entre 10:00 e 11:00 h. no vestíbulo do centro.

XUÑO

Celebración das Letras Galegas

O alumnado que asiste á actividade extraescolar de teatro, acompañado por algúns profesores e profesoras deste centro, realizou o xoves 16 a súa celebración do Día das Letras Galegas denominada: "Escolma, de Rosalía a Gurriarán". O acto consistiu na lectura dunha escolla de textos pertencentes a diversos autores homenaxeados nese día dende a súa fundación en 1963.

Parabéns a estes virtuosos, cativos en tamaño, pero grandes en espíritu artístico!