TRÍO TENUTO: GAÑADOR DO PRIMEIRO PREMIO A MÚSICA DE CÁMARA EN PORTUGAL

O Trío Tenuto alzouse co primeiro premio na categoría de grupo de cámara na VIII Mostra Musical do Eixo Atlántico celebrada o pasado fin de semana en Portugal.

Noraboa aos tres integrantes, sen dúbida, un gran logro acadado. Especial mención para nós merece a pianista do grupo, Antía Iglesias Fariña, alumna de bacharelato do noso centro.

ESCAPE ROOM

O alumnado de 4ºESO finalizou o segundo trimestre gozando do premio que acadaran no consurso do logo da biblioteca. O alumnado acudíu a dúas salas no Escape Room onde tiveron que esforzarse por ser admitidos nunha irmandade moi selecta e ademáis conseguir que os invasores doutros planetas non os aniquilasen. Un traballo excelente por parte deste alumnado que conseguíu saír ileso da actividade.

Aquí temos algunha imaxe máis.

TALLER DE PRIMEIROS AUXILIOS PARA OS PRIMEIROS CURSOS DOS CICLOS

O alumnado dos primeiros cursos dos ciclos remataron o trimestre cunha formación en primeiros auxilios coa que aprenderon os conceptos básicos e tamén a realizar unha RCP.

Con esta formación, temos a seguridade de  que o noso alumnado está moi preparado para un imprevisto sanitario e por suposto, eles tamén se sinten moito máis preparados e seguros.

Aquí podemos ver algunha imaxe máis.

CONCERTO DE GERT JAN BLIEK

Continuamos o mes de marzo con concertos, pero, esta vez, en inglés.

O alumnado de bacharelato tivo a oportunidade de coñecer o traballo de Gent Jan Bliek que deu un concerto didáctico moi axeitado para eles.

Todos quedaron abraiados e de hoxe en adiante, serán fieis seguidores deste trovador.

RECITADO NO CONSERVATORIO DO NOSO GRUPO DE TEATRO TIXUCA E VISITA AO AUDITORIO: CAMPAÑA 8M

Con motivo do  8M tivemos varias actividades no centro. A primeira foi a visualización da película "El sueño de la sultana" da que gozaron os grupos de 1º de bacharelato e FPB.

Ademais, todo o alumnado de bacharelato tivo a oportunidade de acudir ao recitado dos seus compañeiros do grupo de teatro Tixuca no conservatorio os cales demostraron unha vez máis a súa calidade. E para rematar o día, todos gozaron no auditorio da obra de teatro #2pilgrims.

Aquí temos algunha imaxe dos artistas e aquí do público

VISITA A BIOCULTURA

O alumnado de FPB e de primeiro curso do ciclo superior de estética comezou o mes de marzo cunha visita a BioCultura, a feira de productos ecolóxicos e Ecoturismo mais grande do estado celebrada en EXPOCoruña.

Alí, o noso alumnado puido comprobar a importancia do consumo responsable e cómo dar o verdadeiro paso cara a un mundo realmente sostible.

VISITA AO PARQUE NATURAL DUNAS DE CORRUBEDO

O martes 5 de marzo a boa temperatura e os ceos despexados facilitaron a visita do alumnado de Bioloxía e Cultura Científica de 4ºda ESO e de 1º de BAC ao parque natural das Dunas de Corrubedo.

Fixeron unha pequena ruta, pasearon na búsqueda dun bo lugar para unha comida campestre e, coñeceron algún pobo do lugar.

O guía explicoulles de forma moi amena o pasado e presente do parque natural e a diversidade de especies existentes.

Imaxes1       Imaxes2     Imaxes3

AVISO: ATENCIÓN TELEFÓNICA

Os días 25, 26 e 27 de marzo poderase contactar co centro no teléfono 881938138 en horario de 10:00 a 13:00.

XOGOS COLABORATIVOS CO CIFP RODOLFO UCHA PIÑEIRO

O venres 1 de marzo comezamos a mañá coa colaboración do alumnado de CIFP Rodolfo Ucha PIñeiro que preparou uns divertidos xogos para o noso alumnado de 1º e 2º da ESO.

Boa e divertida maneira de comezar un venres e finalizar unha semana de traballo.

Moitas grazas pola vosa implicación!

Aquí temos algunha imaxe.

XORNADAS DE ORIENTACIÓN

Finalizamos o mes de febreiro participando como cada ano nas Xornadas de Orientación que tiveron lugar no Auditorio e no Conservatorio.

Nesta ocasión levamos unha pequena mostra do traballo que realizamos no centro. O departamento de Imaxe Persoal levou demostración de maquillaxe, perruquería, uñas e masaxe. Por outra banda, o departamento de música, levou unha mostra do alumnado de Artes: coro, grupos, solistas...

Aquí temos un video presentación do que o alumnado pode aprender dentro da rama de Imaxe Persoal.

Tamén temos dous documentos elaborados polo departamento de orientación: Oferta educativa do centro e Oferta para o alumnado de bacharelato.

Ademáis, a continuación podedes ver mais imaxes da xornada, xa que foi moi variada e entretida.

Imaxes1                             Imaxes2                     Imaxes3

Distribuir contenido