OURENSE NO TEMPO

O alumnado de 3º Cultura Clásica e 4º Proxecto Competencial facía unha visita guiada o pasado luns á exposición "Ourense no tempo" que, a través de 150 pezas, `explora a nosa cidade desde as súas orixes ata a actualidade, combinando obxectos de alta cultura e cotiás, obras de arte, documentación histórica, mapas e planos, recreacións virtuais, fotografías e publicacións.´
Que sorpresa levou o noso alumnado ao ver que unha desas 150 pezas pertence ao noso instituto: o home clástico fabricado nos prestixiosos talleres do médico francés Louis Auzoux a principios do século XIX. Este modelo anatómico foi mercada polo centro en 1878 e é unha auténtica obra mestra, xa que é totalmente desmontable e ten sinaladas sobre o corpo o nome de 2000 partes diferentes. Permite separar as vísceras e mostra multitude de detalles e cortes feitos con grande precisión e exactitude.
Convidámosvos a que visitedes esta magnífica exposición. De verdade que paga a pena.