I Recreación GALLAECIA VIVA

O alumnado de 1º de ESO asistiu a un seminario sobre as mulleres e a sociedade na Roma clásica que correu a cargo da asociación de recreación histórica Gallaecia Viva.

PEQUENA REPORTAXE FOTOGRÁFICA

HORARIO OFICINA DE ADMINISTRACIÓN

AVISO!!!

O horario de atención na oficina do centro para realizar calquera xestión administrativa é o seguinte:

• De 9:00 á 11:00 horas
  • De 12:00 á 14:00 horas.

Matrícula para o curso 2021/22

Representación da obra "VOAXA E CARMÍN

Para visionar a peza teatral entrade dende esta ligazón

Pequena reportaxe fotográfica AQUÍ

Estrea da obra teatral VOAXA E CARMÍN

O grupo de teatro do IES Monte das Moas presenta a obra "Voaxa e Carmín" de Esther F. Carrodeguas no salón de actos o  venres 4 de xuño ás 11:30.

Entrega de Premios Buero de Teatro

O noso grupo de Teatro "Telón de Aquiles" participa na edición deste ano dos Premios Buero de Teatro da Fundación Coca-Cola.

Todo aquel que quera visionar o evento que terá lugar o venres 29 ás 17:00 poderá facelo en "streaming" na propia páxina da fundación.

Moita sorte!!

EXAMES XUÑO 2º BAC. (Avaliación extraordinaria)

Exames correspontentes á avaliación extrordinaria (Antigo setembro) de 2º de BAC

Día da Letras: Amemos o noso

Vídeo publicitario do noso idioma  elaborado por dous alumnos de 4º de ESO.

.FELIZ DÍA DAS LETRAS!!!

GRADUACIÓN PROMOCIÓN 2015-2021

O pasado venres 14 celebrouse no noso instituto un pequeno pero emocionante evento, acorde ás medidas Covid, no que despedimos á promoción de 2º de Bacharelato deste ano.