Curso 2019-2020

15º CONCURSO DE FOTOGRAFÍA XURXO LOBATO

Nicolás, alumno de 2º da ESO, realizou no curso pasado un traballo dirixido polo profesor Ramón Pasandín na materia de Plástica, co que conseguiu un accésit no 15º Concurso de Fotografía Xurxo Lobato, organizado pola Asociación de Amigos do IES Monelos da Coruña.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS BACHARELATO 2019/2020

No documento proporciónase a información relativa a estes premios.

• Nota media no Bacharelato igual ou superior a 8,75.
  • Prazo de presentación das solicitudes: 22 de agosto.

PREMIOS EXTRAORDINARIOS ESO CURSO 2019/2020

No documento proporciónase a información relativa a estes premios.

• Nota media na ESO igual ou superior a 9.
  • Prazo de presentación de solicitudes para realizar a proba: 19 de agosto

ACTO DE GRADUACIÓN 2º BACHARELATO

O venres 10 de xullo puxemos punto e final ao curso 2019/2020. Nunha semana marcada polo protagonismo da ABAU, o alumnado de 2º de Bacharelato reuniuse para celebrar a finalización desta etapa. Parabéns a todos e a todas, desfrutade das vosas merecidas vacacións, e a mellor das sortes!

CALENDARIO DE SETEMBRO

Consulta no documento toda a información relativa a datas e horarios de exames, entrega de boletíns, matrícula, etc. para o mes de setembro.

Fin de curso

EDLG E PLAN PROXECTA DE INNOVACIÓN EN DINAMIZACIÓN LINGÜÍSTICA
Chegamos a fin de curso e desde os recreos creativos do EDLG queremos despedirnos dándovos as grazas pola vosa ilusión e capacidade de traballo que tivestes  desde a casa.

Nesta última actividade, no centro duraría 20 minutos, queremos realizar un resumo do que cadaquén queira representar do vivido nestes meses de atrás e o que está a vivir, tendo en conta o positivo do aprendido: coidados das persoas maiores e de todas, o coidado do medio natural, o valor das cousas realmente importantes, etc.
Poderase representar en galego: nunha colaxe, nun poema, nun videopoema, un audio, nun texto literario, nun caligrama, nun debuxo, nun texto en prosa ou en teatro.
A representación terá un lema en galego: un título en galego que resuma estas vivencias.
Podedes escoller calquera das actividades das semanas anteriores: minilibro, caligrama, ..., para realizar esta actividade.

Queremos despedirnos desde o EDLG dándovos os parabéns e as graciñas por participar durante todo o curso nas actividades do EDLG e durante estes meses desde a casa.

Graciñas e feliz verán.

EDLG