Equipo de Dinamización Lingüística

2º PREMIO LETRAS GALEGAS EGAP

A ESPERANZA DUNHA LINGUA. Antón Cillero García

CONCURSO DE MONÓLOGOS

O venres 21 de maio gozamos no Ágora vendo ao alumnado presentando os monólogos.
Dámoslles os parabéns a todas as persoas participantes! Fixérono de marabilla!
Participaron na categoría A (1° e 2° da ESO) co@ temática "Mamá quero ser gamer": Antón Cillero García (1° ESO A), co título "Reprodúcense os gamers?"; José Manuel Lupiáñez Botana (1° ESO B, co título "Eses gamers"; Daniela Torrado Liñares (1° ESO A), co título "As Mulleres no mundo gamer" e Brian Blanco Góme (2° ESO D) co título "Quero ser gamer".
E parabéns ao gañador do primeiro premio es categoría A: un alumno de primeiro da ESO do noso centro: Antón Cillero García!!!

PREMIO COCA-COLA

O luns 26 de abril o alumnado de 2.º de ESO D gozou dunha actividade especial. Como grupo gañador do 1.º certame de relato colectivo dentro do marco do Concurso de Novos Talentos de Coca Cola o alumnado puido desfrutar da actuación en exclusiva do mago David Maestre na Biblioteca do centro. A organización do certame obsequiou ademais a cada alumno/a cunha mochila con diferentes elementos de merchandising de Coca Cola.
Ao longo da actuación varios/as alumnos/as exerceron de axudantes puntuais do mago e, ademais, o relato gañador ("O veciño") foi protagonista tamén da xornada, xa que estaba incluído en diversos trucos.  Moitas grazas á Coca Cola polo premio e parabéns para o grupo gañador; adiante con ese espírito creativo!

FRASES PARA UN ANO DE COVID-19

O Departamento de Física e Química, en colaboración co Equipo de Dinamización da Lingua Galega e o Club de Ciencia e Tecnoloxía, preséntanos a través deste vídeo a actividade realizada conxuntamente por 2º e 3º de ESO. Dita actividade consiste en realizar frases relacionadas coa COVID-19 utilizando os símbolos dos elementos químicos para: expresar as súas emocións tras un ano de pandemia, fomentar a prevención da transmisión  con suxestións, animarnos con frases optimistas, etc. Os traballos realizados amosaranse a través dunha exposición no centro.

LIGAZÓN AO VÍDEO DE PRESENTACIÓN

PROPOSTA DE ACTIVIDADES PARA O DÍA DE ROSALÍA