Blogues

CIENCIA EN ACCIÓN 2021

O parte Maker do Proxecto Deseño e Son da Asociación cultural Zalaeta recibiu no certame internacional Ciencia en Acción 2021 unha Mención de Honra na categoría de "Ciencia, Ingeniería y Valores".
Participa neste proxecto alumnado do IES Menéndez Pidal do Club Zalatecno, do CEE Mª Mariño e do CEE NªSra de Lourdes. Os docentes coordinadores das actividades foron Paz Freire, Tono Frade, Andrés Vázquez, Isabel de la Puente do IES Zalaeta, Guillermo Gil de CEE MªMariño e Felo Couto de CEE Nª Sra de Lourdes.
O proxecto resúmese no vídeo "Makers de Deseño e Son"  e foi exposto presencialmente entre outros 51 proxectos en Atarfe (Granada)  entre 1 e e o 3 de outubro. Nesta presentación recibimos moitos parabéns polo traballo realizado que queremos transmitr a nosa comunidade educativa e en especial a todo alumnado que ten participado con actividades diversas: deseño de obxectos de axuda imprimibles en 3d, apps e guías con pictogramas, composicións e vídeos musicais, prácticas e titoriais de xardínería, etc.
O pasado día 3 a coordinadora Paz Freire recolleu a Mención de Honra en representación de todo o grupo.
Recordade que as actividades de Deseño e Son están recollidas na web do proxecto , na súa canle de Youtube e nas redes sociais @Deseño e Son Asociación cultural Zalaeta.

BOLSA DE EMPREGO IES RAMÓN MENÉNDEZ PIDAL

Esta bolsa nace co obxectivo último de facilitar o contacto entre o noso alumnado de formación profesional e o mercado laboral, favorecendo deste xeito a inserción laboral destes profesionais formados na área do comercio e o márketing.
▪️ Se eres exalumn@ do centro, debes cubrir o formulario dispoñible en Acceso candidat@s. Formarás parte da nosa base de datos para recibir ofertas de emprego que poidamos recibir.
▪️ Para as empresas, está dispoñible o correo electrónico bolsaemprego@zalaeta.gal, ao que facer chegar ofertas de emprego que redirixeremos ao noso alumnado.

Recordatorio ficha socios ANPA

Estamos á vosa disposición e se queredes podedes unirvos:

Adxuntamos impreso de alta. Podedes deixalo no buzón da ANPA (avisade por correo para que non se demore a alta) ou envialo ao noso correo.

Para calquera dúbida o  noso contacto é: anpaieszalaeta@gmail.com

Para información de: COMEDOR

Para as inscricións no comedor deixamos a ligazón para que accedades á páxina de Jardanay.  (Adxuntamos díptico coa información)
ACCESO Á INSCRICIÓN (antes do 26 de cada mes)

Actividades ANPA

Boas tardes

Recordamos as actividades extraescolares ás que aínda vos podedes apuntar. Deixamos o formulario de acceso directo, todavía estades en prazo.

DEFENSA PERSOAL E TÉCNICAS DE DEBUXO

Plazo de inscrición ata o 31 de Outubro

PROTOCOLO COVID CURSO 2021/2022

1. PROTOCOLO DE ADAPTACIÓN AO CONTEXTO DA COVID-19 NOS CENTROS DE ENSINO NON UNIVERSITARIO DE GALICIA PARA O CURSO 2021/22.
  2. Plan de adaptación do centro ao contexto COVID-19. Documento elaborado pola Dirección no que se recolle o plan de actuación para o presente curso en relación á organización e xestión da crise do coronavirus.
  3. Plan de continxencias.
  4. Enquisa de autoavaliación COVID-19.
  5. Modelo de declaración responsable para as familias.
  6. Horarios espello.
  7. Planos do instituto. Anexo cos planos do instituto mencionados nos plans anteriores.
  8. Limpeza do centro. Documento no que se recollen as quendas e distribución de espazos para a limpeza e desinfección do centro.
  9. Actividades complementarias e extraescolares fora do centro. Protocolo e instrucións a seguir para o desenvolvemento de actividades complementarias e extraescolares.
  10. Uso das instalacións deportivas curso 2020-2021. Protocolo e instrucións a seguir para o emprego das instalacións deportivas do IES Ramón Menéndez Pidal no presente curso.
  11. Uso do comedor. Protocolo a seguir para o uso do comedor desenvolvido pola empresa que presta o servizo (Jardanay).