Blogues

EXAMES DE PENDENTES ESO E BACHARELATO 2018-19

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-19

Conferencia de Viviana Peña Freire, investigadora no departamento de Botánica da UDC

A doutora en Bioloxía, Viviana Peña Freire, investigadora no departamento de Botánica da UDC e descubridora da primeira alga coralina vermella de río impartiu no noso centro o 11 de febreiro a charla"As algas marinas en feminino" á alumnos de 1º ESO. Esta actividade foi promovida polo Club de Ciencias do instituto.

Os alumnos de ASPANAES asisten aos nosos concertos na aula de música

Dentro do noso proxecto "Deseñando e unindo sons", subvencionado economicamente pola Fundación Emalcsa, contemplamos distintas interaccións, concertos, colaboracións, charlas, traballos... con alumnado que presenta algún tipo de discapacidade das Asociacións ONCE, Aspronaga e Aspanaes. Estas fotos son unha mostra dunha primeira visita de ASPANAES a nosa aula de música.

ESCAPARATE RUTA 66 - CS XESTIÓN DE VENDAS

Escaparate realizado polos alumnos do CS de Xestión de Vendas e Espacios Comerciais.

Escaparate diseñado por:

Valeria Trillo, Daniel Seijo y Jorge de Dios