blogue deZalaeta

ABAU 2021/22

Información do calendario das ABAU 2021/2022 no documento.

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO 2022/2023

Prazo de presentación de solicitudes:

Iniciarase o día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 22 de xuño de 2022. O alumnado que se incorpore ao centro docente fóra deste prazo disporá dun mes contado a partir do día seguinte ao da formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31 de marzo de 2023.

Orde do 29 de abril de 2022 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2022/23 (códigos de procedemento ED330B, ED330G e ED330H).

PRESENTACIÓN ELECTRÓNICA

PRESENTACIÓN PRESENCIAL:

ANEXO I

ANEXO II

SAÍDA EN BICICLETA

Lembramos unha das saídas en bici que realizou hai unhas semanas o alumnado de 1.º da ESO. Desprazouse cara ao paseo marítimo en dirección Riazor polo carril bici ata chegar ao Milenium, ascensor do monte de San Pedro e continuación ata o Portiño. Cada grupo segundo o seu nivel fixo entre 8,5 e10 km, aproximadamente. Noraboa!!! Sodes uns/unhas ciclistas estupendos!!

17 DE MAIO: LETRAS GALEGAS

Celebramos este día das nosas letras con diversas actividades. Unha, xincana polo instituto para coñecer máis a Florencio Delgado Gurriarán, murais e traballos sobre o autor realizados por 1.° e 2.° da ESO, e expostos coa colaboración de 3.°B da ESO, e xogos sobre os libros que se leron este ano e sobre as persoas ás que se lles dedicou o Día das Letras Galegas. Ademais, contamos coas visitas de Estíbaliz Espinosa e de Laura Romero.

EDUCACIÓN VIAL E PREVENCIÓN DE RISCOS

O alumnado de Xestión de Ventas, Actividades Comerciais e Comercio Internacional recibiu a visita de Federico Ceniza Gómez, da Xefatura Provincial de Tráfico de A Coruña, para darlles unha formación sobre educación víal e prevención de riscos. Esta actividade enmárcase dentro das previstas do Plan Proxecta de Mobilidade Sostible que se desenvolve no centro.

BLOG ECOZALAETA

VIAXE ERASMUS A PORTUGAL

Despois da viaxe a Illa Reunión, o seguinte destino do noso proxecto Erasmus foi Portugal. Ana López e Maite Bellas, as profes á fronte desta expedición, resúmennos neste vídeo as mellores lembranzas dunha semana chea de vivencias e aprendizaxes.