blogue deZalaeta

FP Dual no IES Ramón Menéndez Pidal

Ofertaranse 60 prazas para 3 grupos do ciclo de grao superior en Xestión de Vendas e Espazos Comerciais en Santiago de Compostela, Vigo e A Coruña na modalidade dual

O IES Ramón Menéndez Pidal ofertará 19 prazas:

Alumnado e centros de traballo de Leroy Merlín

Alumnado e centros de traballo de Media Markt

Alumnado e centros de traballo de Volskwagen

Total alumnos

IES Ramón Menéndez Pidal

LM A Coruña: 4

LM Oleiros: 1

LM Ferrol: 1

MM A Coruña: 4

MM Ferrol: 1

Autogándara: 2

Yáñez: 3

Autogándara: 1

Vimianzo motor: 1

Roysan Auto: 1

Calendario admisión:

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar 19-20

DOG do 20 de maio publícase a ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2019/20 (código de procedemento ED330B).

PUBLICACIÓN LISTAS PROVISIONAIS ADMITIDOS.................................10 XULLO

RECLAMACIÓN LISTAS PROVISIONAIS..................................................11-12 DE XULLO

LISTAS DEFINITIVAS..........................................................................12 DE SETEMBRO

Ó ALUMNADO QUE SE LLES ASIGNEN 6 OU MÁIS LIBROS TERÁN DEREITO AO VALE DE MATERIAL

- ENTREGA VALE MATERIAL ( APROBADOS XUÑO).....................................15  e 16  de XULLO

- ENTREGA VALE MATERIAL (APROBADOS SETEMBRO)..............................16 e 17 de SETEMBRO

HÁBITOS SAUDABLES 1º ESO

O alumnado de 1º ESO, na materia de promoción de hábitos saudables, realizou as últimas prácticas de natureza en vena, dun xeito altamente satisfactorio.

Neste enlace http://www.movendocu.blogspot.com.es podedes vernos en bicicleta pola contorna da torre ou facendo piragüismo na ría saíndo dende Oza. Polo que só nos queda pendente coidar máis do noso mar, coidarnos máis como comunidade; facendo do San Xoán unha festa máis respectuosa co noso partrimonio natural e cultural"

PROXECTOS ERASMUS CICLOS

Alumnos do Ciclo Superior de Xestión de Vendas e Espacios Comerciais e do Ciclo Superior de Comercio Internacional realizaron sus prácticas de Ciclo en Praga, Malta y Volos (Grecia).

Valeria Trillo, Xestión de Vendas e Espacios Comerciais.

Vicent de Ron Requena, Comercio Internacional.

Mar Pazos Spata y Laura Fernández Varela, Comercio Internacional.

Os alumnos contan a súa experiencia.

Enlaces:

A nosa Web

La Opinión

Inclusión en tres dimensións

Inclusión en tres dimensiones

Alumnos del instituto Zalaeta y de Aspronaga colaboran en un proyecto de elaboración de piezas a base de impresión en 3D para facilitar el día a día de personas invidentes

Marta Otero 11.06.2019 | 19:23

"Este no es un proyecto de clase normal que te sirve para subir un punto en la evaluación. Hacemos algo que realmente ayuda a otras personas". Así explica el alumno del instituto Zalaeta Lucas Rodríguez el proyecto en el que los estudiantes de cuarto de educación Secundaria del centro y los alumnos de Aspronaga han estado trabajando codo con codo los últimos meses. Se trata del diseño de objetos en impresora 3D que sirven de utilidad a personas invidentes en su vida cotidiana.

Uno por uno, cada grupo de alumnos ha ido explicando, ante la presencia de la técnica de la ONCELaura Salvador, las herramientas en cuyo diseño e impresión han estado trabajando: calendarios por piezas en braillepastilleros con los días de la semanatablas periódicas en tres dimensiones, indicadores para llaves y muchos otros elementos que facilitan multitud de situaciones rutinarias a personas ciegas.

"Es estupendo que sean los estudiantes los que tengan este tipo de iniciativas", asegura la profesional de la ONCE. "Queremos organizar una jornada con los afiliados para que ellos mismos demuestren la utilidad de estos objetos". Una actividad que ha resultado provechosa también para los alumnos de Aspronaga, que han colaborado en la impresión y evaluación de las piezas, como afirma su tutor, Felo Couto: "Les ha servido para ponerse en la piel de otras personas con necesidades especiales". Su implicación en el proyecto la demuestra Yeray, uno de los alumnos de Aspronaga, cuando explica las piezas que elaboraron él y sus compañeros. "Este es un mapa en tres dimensiones de la avenida de la Concordia. Las personas ciegas pueden tocarlo y aprenderse las calles", expone el alumno.

Otro de los proyectos que llevan a cabo los estudiantes es la impresión de miniaturas de objetos para que los alumnos del centro Aspanaes, entidad que apoya a personas con autismo y a sus familias, puedan manifestar peticiones mediante el lenguaje no verbal. Parte de estas actividades de diseño de objetos de ayuda fueron galardonadas en la STEM Discovery Week, un certamen internacional sobre proyectos científicos y tecnológicos en el ámbito académico.