Publicación da adxudicación do Fondo Libros.

No taboleiro do centro esta publicada a listaxe da adxudicación definitiva do Fondo Libros.

INICIO DO CURSO 2019-2020

As clases empezarán a continuación da presentación e rematarán ás 14:10

Aula CD

1º BACHARELATO

2º BACHARELATO

1º Ciclos formativos

2º Ciclos formativos

Aula CD

PROGRAMA BOLSAS COMEDOR 2019-2020

Hoxe 4 de setembro de 2019, publícanse nas oficinas dos rexistros municipais, taboleiros de anuncios dos centros cívicos municipais, no enderezo web do taboleiro de anuncios e edictos do Concello da Coruña, na páxina web municipal da área dos servizos sociais e no teléfono de información cidadá 010 do Concello da Coruña, as listaxes provisionais de admitidas/os e excluidas/os da convocatoria do Programa de bolsas de comedor do Concello da Coruña para o curso 2019-2020.

Nesta listaxe indícanse as causas de exclusión e concédese un prazo de 10 días hábiles para emendar a documentación as persoas que teñan un requerimento dela  que será do 5 ó 18 de setembro de 2019, ambos os días incluídos.

A información pódese obter na web municipal de servizos sociais (www.coruna.es/serviciossociales), no teléfono 010 de información cidadá e nos centros cívicos municipais.

LISTAXES PROVISIONAIS DE FONDO LIBROS

Publicánse os listaxes provisionais de Fondo libros :

- Solicitudes con libros adxudicados

- Solicitudes exclúidas

Aquel alumnado que teña adxudicado 6 ou máis libros ten dereito a o vale de material. Deberá pasar por secretaría a recollelo.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2019-20

Libros de texto obrigatorios ou recomendados para curso 2019-20.

Xa está correxido o título do libro de Inglés de 2º BAC (corrección do 27/06/2019)

O 2 de xullo incorporamos o libro de 1º BAC de Literatura Universal e os de lectura de Castelán de 1º e 2º ESO. Igualmente retiramos os libros de Matemáticas de 2º BAC da web porque non se van utilizar e dita circunstancia foi avisada con anterioridade.

Cambio no libro de galego de 1º de BAC no ISBN(4/07)

Libro de galego de 2º de bacharelato : Lingua galega e literatura - 2º bacharelato. Editorial Anaya 2016-  ISBN 978-84-698-1381-2

Libros de Matemáticas de 2º de bacharelato: non hai.

FP Dual no IES Ramón Menéndez Pidal

Ofertaranse 60 prazas para 3 grupos do ciclo de grao superior en Xestión de Vendas e Espazos Comerciais en Santiago de Compostela, Vigo e A Coruña na modalidade dual

O IES Ramón Menéndez Pidal ofertará 19 prazas:

Alumnado e centros de traballo de Leroy Merlín

Alumnado e centros de traballo de Media Markt

Alumnado e centros de traballo de Volskwagen

Total alumnos

IES Ramón Menéndez Pidal