EXAMES DE PENDENTES ESO E BAC 2018-19

LIBROS DE TEXTO CURSO 2018-19

NOVO PRAZO PARA ACTIVIDADES DEPORTE NO CENTRO.

Ola.

LEMBRADE,

ABERTO  o novo plazo de inscrición nas Actividades de Deporte no Centro (Baloncesto e Baile Moderno) desenvolvidas no instituto.

Comunicar a tódolos pais, que o  prazo do pagamento da 2º cota (correrspondente ao intervalo de xaneiro a maio) de ditas actividades (Baloncesto e Baile Moderno) remata o 18 de decembro. Hai dos formas de realizar o ingreso.

Pago por Banco:

ANPA ZALAETA CAMPO DA LEÑA

CTA.: ES62 2080 0004 5530 4002 2329

Pago no local da Anpa:

Martes 11 e  Martes 18 de dicembro, de 16:30 a  18:00h.

O número de alumnos apuntados é moi xusto polo que necesitamos que confirmedes o máis cedo posibel se haberá algunha baixa, xa que nese caso, poderia perigar a continuidade da actividade.

O custo por alumno é:

1 fillo inscrito: 20€

2 fillos: 16€

3 fillos: 14€

4 fillos ou máis: 12€

Recordad que los becados no tienen que realizar ningún pago, unicamente confirmar continuidad.

Pd.: Los padres que ya hayan abonado la cuota del 2º plazo solo tienen que confirmar la continuidad en la actividad.

Anpa Zalaeta

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hola.

RECORDARTORIO

Se abre  nuevo plazo para inscribirse en las Actividades de Deporte no Centro (Baloncesto y Baile Moderno) .

Comunicar a los padres, que hay que pagar el 2º Plazo(correrspondiente al intervalo de Enero a Mayo) de las actividades de Deporte no Centro (Baloncesto y Baile Moderno). Para ello os indicamos las dos formas de realizar el pago.

Pago por Banco:

ANPA ZALAETA CAMPO DA LEÑA

CTA.: ES62 2080 0004 5530 4002 2329

Pago en el Anpa:

Martes 11 y Martes 18 de diciembre, de 16:30 a  18:00h.

El numero de alumn@s apuntados es muy justo por lo que necesitamos que  confirmeis cuanto antes si hay alguna baja, ya que en ese caso, peligraría la continuidad de la actividad.

Los importes a abonar son:

1 Hijo inscrito: 20€

2 Hijos: 16€

3 Hijos: 14€

4 Hijos o más: 12€

Anpa Zalaeta

Emparellamentos Campionato Baloncesto 3*3 nos recreos

Emparellamentos da liga interna de baloncesto en adxunto

Ver las imágenes de origen

ELECCIÓN DOS REPRESENTANTES DE NAIS, PAIS OU TITORES/AS LEGAIS DO ALUMANDO AO CONSELLO ESCOLAR

O próximo día 27, en horario de 19:00  a 20:00 horas, celebrase neste Centro a votación para a elección de representantes dos pais, nais ou titores/as legais do alumnado no Consello Escolar do IES.

Teñen dereito a votar todos  os pais, nais ou titores/as legais do alumnado matriculado no Centro que figure no Censo que ao efecto aprobou a Xunta Electoral e tras a súa exposición pública regulamentaria. Tal dereito corresponde indistintamente ao pai e á nai, podendo votar ambos os dous.

A dirección deste IES anima a todos os pais, nais e titores/as legais do alumnado a que participen na votación do próximo martes, como unha forma máis de colaboración na organización do Centro, a fin de conseguir a máxima representatividade posible de pais e nais no Consello Escolar.