You are hereLingua Galega

Lingua Galega

Profesorado do Departamento de Lingua Galega e Literatura. Curso escolar 2020-2021

Sylvia Cea Vázquez

Horario de atención ás familias: Luns, de 11.45 a 12.35 h.

Mónica Vázquez Laíño

Horario de atención ás familias: Xoves, de 12.35 a 13.25 h.

Manuel Souto Vázquez

Horario de atención ás familias: Martes, de 11.45 a 12.35 h.

Francisco Veiga García

Horario de atención ás familias: Venres, de 9.30 a 10.20 h.

PREMIO MIL PRIMAVERAS PARA "EU PRESUMO DE GALEGO"

O xurado premiou o proxecto Eu presumo de galego (IES de Melide) na categoría de fomento do galego na infancia e/ou mocidade, por ofrecer un modelo de traballo de calidade para a detección de necesidades concretas en contextos galegofalantes, onde a reflexión sociolingüística e a promoción do galego entre a mocidade se insiren nun proxecto educativo transversal. Valorouse positivamente a súa flexibilidade e eficiencia, que o converten en modelo transferible tanto a contextos educativos galegofalantes como a castelanfalantes. A partir dunha actividade concreta como un concerto, o IES de Melide creou un proxecto transversal que inclúe accións relacionadas coas matemáticas, a tecnoloxía, o traballo coa madeira, a radio ou a edición de vídeo. Entregou o premio María Ortega, deputada provincial de Normalización Lingüística.

Saber máis

PremioMilPrimaveras