You are herecontent / PLANIFICACIÓN DE 1º ESO e 2º ESO

PLANIFICACIÓN DE 1º ESO e 2º ESO

Vistas as dificultades que está tendo o alumnado dos cursos inferiores para organizar e xestionar os apuntes proporcionada polo profesorado, tarefas e datas de entrega, tratamos de organizar toda esta información nun único documento, tamén tratamos de igualar criterios para subir o material de cada semana á aula virtual así como as datas de entregas de tarefas. Esperamos que vos sirvan de axuda.

Nos documentos de cada curso podedes consultar:

• Horario das sesións de video-conferencias que vai a ter o alumnado. Será o profesor da materia quen indicará o día que comenza estas sesións.
  • Desglosado por materia: lugar onde se localiza a información, lugar onde hai que entregar as tarefas e data establecida como norma para entregar (admite excepcións que indicará profesorado debidamente).

1º ESO A     1º ESO B    1º ESO C     1º ESO D

2º ESO A     2º ESO B     2º ESO C     2º ESO D