You are herecontent / ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

No día de hoxe quedou constituída a xunta electoral que velará por que todo o procedemento de eleccións de representantes no Consello Escolar se desenvolva de acordo á procedemento regulado.

O calendario electoral aprobado na reunión da Xunta Electoral de hoxe é o seguinte:

CALENDARIO ELECTORAL:

• 2 NOVEMBRO: publicación censos e inicio reclamación aos censos.
  • 4 NOVEMBRO: remata prazo reclamación censos. Inicio presentación de candidaturas.
  • 15 NOVEMBRO: publicación de candidaturas. Sorteo das mesas electorais. Presentación de supervisores á votación.
  • 16 NOVEMBRO: inicio prazo reclamación candidaturas. Inicio campaña electoral.
  • 22 NOVEMBRO: fin campaña electoral.
  • 23 NOVEMBRO: ELECCIÓNS co seguinte horario:
    • Alumnado de 8:40h a 13:00h
    • Familias de 16:00h a 20:00h
    • Persoal de A.S de 15:00h a 15:30h.
    • Profesorado ás 14:15h

Nos seguintes documentos adxuntos poderán consultar información específica sobre as funcións do Consello Escolar e o procedemento de eleccións de cada un dos membros da comunidade educativa.

NOTA INFORMATIVA FAMILIAS.pdf109 KB
NOTA INFORMATIVA PAS.pdf105.76 KB