Restablecemento do procedemento de admisión alumnado curso 2020-2021

Reanúdase o prazo para a presentación de solicitudes de admisión de alumnado en centros docentes con fondos públicos , polo tempo que restaba, de xeito que se iniciará o luns. día 11 de maio e rematará o día 18 do mesmo mes. O calendario do proceso pódese consultar no arquivo adxunto

Calendario do proceso

Resolución da Consellería

Por motivos de seguridade e prevención de riscos da pandemia establecerase un protocolo baseado nas normas que aconsellan as autoridades sanitarias  e as propias da Consellería de Educación.

Protocolo de atención ao público (Recomendaciós sanitarias)

1.- Procurar chamar ao centro con anterioridade para fixar unha hora de atención aproximada.

Para entrar avisar desde o videoporteiro que está a carón da porta de entrada ao centro.

2.- Manter as distancias tal como están sinaladas no recinto de secretaría

3.- Acudir ao centro só unha persona e sen a presencia de nenos/as

4.- Vir coa documentación preparada e fotocopiada

5.- Acudir con mascariila preferentemente.

6.- A entrada da zona de secretaría, haberá xel de mans para limpiarse.

7.- O horario de atención ao público será de 10:00h a 13:00h.

8.- Recórdase que todo este proceso tamén se pode realizar telemáticamente a través da seguinte dirección: