Londres 2018

Londres foi o destino das nosas alumnas e alumnos de 4º de ESO na súa viaxe de fin de etapa, neste curso 2017-18. A experiencia abrangueu as visitas aos recoñecidos museos londinenses (Natural History Museum, Science Museum, British Museum, Tate Modern, National Gallery) e o ruar polos seus populosos barrios, rúas e mercados como Camden Tow, Borough Market, Leadenhall Market, Picadilly Circus, Leiscester Square, Whitehall St., Trafalgar Square ou The Mall avenue. Tampouco deixaron de visitar sitios emblemáticos como Westminster Abbey, Houses of Parliament, Big Ben, Buckingham Palace, London Tower, Shakespeare Globe, catedral de St. Paul... Unha panorámica xeral que puideron condensar desde as cápsulas do London Eye. Densa experiencia que, de seguro, pervivirá nas memorias.