Ábrese o prazo para solicitar as axudas para adquirir material escolar

A Xunta ven de publicar a Orde do 7 de maio de 2024 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e pola que se convocan as axudas para adquirir material escolar.

Dende o 21 DE MAIO ata o 21 DE XUÑO as familias poderán solicitar as axudas para a compra de material escolar.

A solicitude poderá realizarse a través das seguintes vías:

1. Presentación a través da Sede Electrónica. (Necesaria Chave365, Certificado Dixital ou DNI Electrónico)

2. Descargando o formulario que aparece na pestana solicitude presencial dispoñible na Sede Electrónica e entregándoo na secretaría do centro para o seu trámite.

3. Solicitando e enchendo a solicitude manualmente na secretaría do centro.

Con respecto á documentación, de xeito xeral as familias deberán aportar:

a) Anexo I (solicitude).

b) Anexo II (comprobación de datos dos membros computables da unidade familiar).

c) Copia do libro de familia o documento equivalente onde figuren o alumno e demais membros computables da unidade familiar.

d) En caso de separación ou divorcio, ademais, deberán achegar a sentenza xudicial onde conste a tribución da custodia do menor.

Non obstante, dependendo das circunstancias, podería solicitarse outra documentación adicional ou complementaria. Para revisar o seu caso, PREMA NA SEGUINTE LIGAZÓN E ACCEDA A TODA A INFORMACIÓN E DOCUMENTACIÓN.

Menú comedor escolar maio 2024

Para consultar o menú do comedor escolar do mes de maio de 2024, prema sobre a ligazón.

EXPOSICIÓN AUTORES SIGLO DE ORO

Tedes dispoñible na galería de imaxes as fotos da exposición de traballos realizados polo alumnado de 1º de Bacharelato sobre algúns dos autores españois do Século de Oro, que está instalada na biblioteca do centro.

DÍA DO LIBRO

O pasado 23 de abril, coincidindo co Día do Libro, realizouse un intercambio de libros no recreo.