Horario atención ao público secretaría. Mes de xullo

Ata o mércores 31 de xullo de 2024, a secretaría do centro estará aberta de 9.00 a 13.00 para atender a alumnado e familias.

Disponibles os vales de fondo solidario para material escolar.

Xa están dispoñibles no centros os vales correspondentes ao fondo solidario de material escolar.

Lembramos que só pode recollelo a persoa solicitante, que deberá aportar o seu DNI.

Libros de texto curso 2024-25

Para ver o documento coa relación de libros de texto para o curso 2024-25. Prema na ligazón.

Información. Prazo de admisión para os ciclos de Formación Profesional

O prazo de presentación de solicitudes de admisión para as ensinanzas de formación profesional de grao medio para o curso 2024-2025 será desde o 24 de xuño ás 9:00 horas ata as 13:00 horas do 4 de xullo.

A solicitude realizarase utilizando o asistente informático que estará dispoñible en www.edu.xunta.gal/fp. A aplicación avisará no caso de que fose necesario achegar documentación, que poderá engadirse en soporte electrónico.