Menú comedor escolar maio 2024

Para consultar o menú do comedor escolar do mes de maio de 2024, prema sobre a ligazón.

EXPOSICIÓN AUTORES SIGLO DE ORO

Tedes dispoñible na galería de imaxes as fotos da exposición de traballos realizados polo alumnado de 1º de Bacharelato sobre algúns dos autores españois do Século de Oro, que está instalada na biblioteca do centro.

DÍA DO LIBRO

O pasado 23 de abril, coincidindo co Día do Libro, realizouse un intercambio de libros no recreo.

OBRADOIRO DE BRINDOS

Que é poesía? Que relación ten coa música?

Que mellor maneira de aprendelo que facendo un obradoiro. E neste caso, un obradoiro de brindos a cargo da profesora e dinamizadora Sara Marchena, do colectivo Erre que Erre, que trata de visibilizar a literatura popular de transmisión oral, concretamente a “regueifa” ou, mellor dito, o “brindo”, que é como se coñece na montaña do sur de Lugo e na de Ourense.