Programación Didáctica 23/24 Música.

Para ver as programacións, prema sobre a ligazón que aparece na parte inferior esquerda.

ACTIVIDADE COMPLEMENTARIA DO DEPARTAMENTO DE MÚSICA: CONCERTO DIDÁCTICO A CARGO DA REAL PHILARMONÍA DE GALICIA E VISITA AO PÓRTICO DA GLORIA DA CATEDRAL DE SANTIAGO DE COMPOSTELA

O día 26 de abril, o alumnado de 3º ESO e o alumnado de Música de 4º ESO asistirá en Santiago de Compostela ao Concerto Didáctico a cargo da Real Philarmonía de Galicia que interpretará música de Stravinsky e de Januibe Tejera para acompañar a montaxe coreográfica da obra Pleasure island.

PLEASURE ISLAND (CONCERTO DIDÁCTICO)

Bo Nadal!

O Departamento de Música deséxavos Bo Nadal coa interpretación da versión do villancico ucraniano Carl of the bells a cargo do alumnado de Música de 4º ESO.