Programación Didáctica 23/24 Música.

Para ver as programacións, prema sobre a ligazón que aparece na parte inferior esquerda.

Bo Nadal!

O Departamento de Música deséxavos Bo Nadal coa interpretación da versión do villancico ucraniano Carl of the bells a cargo do alumnado de Música de 4º ESO.

Santa Cecilia 2023

Actividade complementaria do Departamento de Música no segundo recreo do día 22/11

O alumnado de Música de 4º ESO interpretará no hall con instrumentos de percusión determinados de láminas, dúas versións adaptadas a esa instrumentación:

Inauguración do curso escolar 2023-2024 da Biblioteca do IES Cosme López Rodríguez con motivo do día das Bibliotecas

O martes 24 foi o día das Bibliotecas e inaugurouse oficialmente, o curso escolar da Biblioteca do Ies Cosme López Rodríguez coa participación dun trío de gaitas integrado por tres alumnos de 2º ESO.