María Canosa visita o IES Castelao

María Canosa visitou o IES Castelao para ter un encontro co alumnado de 1º da ESO, logo de ler a biografía que escribiu da autora homenaxeada nas letras galegas deste ano: Luísa Villalta. Melodías de palabras.

O encontro versou arredor do proceso de creación desta obra. María explicou a complexidade que tivo ao escribir sobre alguén a quen non coñeceu pero coa que si tivo conexións literarias.

Debullou a personalidade de Luísa a través de fotografías e anécdotas que acompañaron un interesante relato. O alumnado tivo ocasión de interesarse máis pola autora e a súa obra e realizou un coloquio posterior para analizar o encontro.

Moitísimas grazas, María, pola visita. Agardamos que volvas pronto polo noso centro.

Álbum: Curso 2023/2024 -> Visita de María Canosa