O NOSO ALUMNADO DE ADULTOS POR EUROPA A DIANTE GRAZAS A ERASMUS+

O noso alumnado de adultos, que participou no Erasmus+, visitou  as sedes que a UE ten en Bruselas, Estrasburgo e Luxemburgo. Coñeceron de primeira man o Parlamentarium de Bruselas, a Casa da Historia Europea, o Simone Weil de Estrasburgo, a sede da Comisión Europea e demais sitios de interés. Traballaron dunha maneira non formal e informal, sendo conscientes da magnitude da idea de Europa e tamén do gran patrimonio cultural que temos.

Nuestro alumnado de adultos, el que participó en Erasmus+, visitó las sedes que la UE tiene en Bruselas, Estrasburgo y Luxemburgo. Conocieron de primera mano el Parlamento de Bruselas, la Casa de la Historia Europea, el Simone Weil de Estrasburgo, la sede de la Comisión Europea y demás sitios de interés.  Trabajaron de una manera no formal e informal, siendo conscientes de la magnitud de la idea de Europa y también del gran patrimonio cultural que tenemos.