Mencía Jorge Cabaleiro, escritora premiada!

A nosa alumna de 1º de bacharelato Mencía Jorge Cabaleiro, que leva tempo no mundo das letras e xa foi recoñecida previamente -polo menos no ámbito "doméstico" nalgún concurso- vén de ser premiada no VI Concurso de microrrelatos da Real Academia Galega e PuntoGal.

Para toda a comunidade do IES Castelao, como alumna brillante e participante activa no noso Club de Lectura, é unha enorme alegría este recoñecemento á tarefa que vén desenvolvendo Mencía no campo das letras.

A prensa fíxose eco da boa nova.

Vaia desde aquí a nosa felicitación máis sincera e agarimosa.

Adiante con esta magnífica dedicación que xa empeza a dar os seus froitos, Mencía! Con anterioridade a este importante recoñecemento, ten conseguido xa desde o ano 2019 premios en concursos literarios tanto de Galicia como de fóra dela, entre eles nos convocados polos concellos de Mugardos, Pontedeume ou Cambre, mesmo en varias ocasións.

Parabéns!!