Inicio do programa

Iniciamos a nosa andaina en #ErasmusPlus co concurso para obter o logo que represente a participación do #IESCastelao neste programa. Este ano temos dous proxectos concedidos. Un, que serán cursos individuais para docentes de diurno que leva por título “Dixitalización e novos métodos e enfoques de ensinanza-aprendizaxe”, e outro, para alumnos de nocturno, titulado “Novas maneiras de aprender desenvolvendo a creatividade, a motivación e a curiosidade”. E xa estamos traballando para que nos vindeiros anos as mobilidades do alumnado e dos docentes e PAS do noso IES sexan habituais na docencia que ofertamos, tanto en diurno como en nocturno.

Iniciamos nuestro camino en #ErasmusPlus con el concurso para obtener el logo que representa la participación del #IESCastelao en este programa de la #UniónEuropea. Este año tenemos dos proyectos concedidos. Uno, que serán cursos individuales para el profesorado diurno titulado “Digitalización y nuevos métodos y enfoques de enseñanza-aprendizaje”, y otro, para el alumnado de adultos, titulado “Nuevas formas de aprender desarrollando la creatividad, la motivación y la curiosidad”. Y ya estamos trabajando para que en los próximos años las movilidades de alumnos y profesores y PAS de nuestras IES sean habituales en la docencia que ofrecemos, tanto en diurno como en nocturno.

#ErasmusPlusCastelao #Vigo #VigoCultura #CalvarioVigo #Galicia #OsPremiadosDoConcursoEstánAPiquesDeSair