O último traballo do Señor Luna

o ultimo traballo do señor luna-cesar mallorqui del corral-9788496352575

O último traballo do señor Luna                       C. Mallorquí

O segundo grupo de lectura de 3º ESO A leu e comentou en febreiro O último traballo do señor Luna.

Un rapaz superdotado intelectualmente, aínda que demasiado vulnerable no plano afectivo, vaise ver involucrado nun complicado plan de vinganza orquestrado por un poderoso narcotraficante boliviano de cocaína. Polas rúas de Madrid, entrecrúzanse as vidas dun asasino a soldo, dunha emigrante latinoamericana e dun adolescente.

Iago destaca da obra o ben articulada que está a trama. Mantén a intriga, engancha dende o primeiro momento e os personaxes son cribles. Destaca tamén que reflicte a realidade das bandas de narcotraficantes, como son e actúan, e  a dos alumnos superdotados, que é descoñecida para a maioría do alumnado. Lucía e Paula concordan con Iago e pareceulles interesante que a trama toque distintos temas como o mundo da droga, o amor e desamor xuvenil e os superdotados. Sergio di que sentiu a historia dos rapaces moi próxima á xente da súa idade. Moitos sentiranse identificados cos distintos grupos de mozos. Tamén ve como positivo a evolución dos personaxes. Naiara destaca a mestura entre a realidade das mafias e a ficción e di que aprendeu  o que poden sufrir os alumnos superdotados.